وبلاگ

pattern

آموزش کار با پنل اس ام اس (۲۰ ویدیو + نحوه خرید پنل پیامک)

آموزش کار با پنل اس ام اس

در نگاه کلی ممکن است آموزش کار با پنل اس ام اس به خاطر وجود انواع مختلفی از گزینه ها و ابزار ها برای شما پیچیده و دشوار به نظر برسد ، اما اصلا اینطور نیست!

در این مقاله سعی داریم در قالب ۲۰ ویدیو، آموزش استفاده از پنل اس ام اس را به شما یاد دهیم. چون اعتقاد داریم ساده ترین و در عین حال سریع ترین روش آموزش پنل اس ام اس، یادگیری از طریق فیلم می باشد. این روزها اس ام اس در جنگ سختی با رسانه های جمعی هم چون اینستاگرام و پیام رسان واتس اپ است. با این حال هنوز هم، بهترین روش ارسال پیام به صورت متن از طریق تلفن همراه می باشد.

آموزش کار با پنل اس ام اس در یک نگاه

اگر بخواهم یک توضیح کلی و ساده درباره ی آموزش استفاده از پنل اس ام اس به شما همراهان گرامی ارائه دهم، می توانم بگویم: پنل اس ام اس ابزاریست، که این امکان را برای افراد، خدمات، شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ فراهم می کند تا بتوانند با ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی، خدمات و محصولات خود را به سایر افراد و سازمان ها معرفی کنند. در واقع استفاده از پنل اس ام اس یه راهکار بهینه و کاربردی برای تبلیغات و اطلاع رسانی است[بهترین پنل اس ام اس کدام است].

تیم پشتیبانی همکاران اس ام اس هر لحظه همراه شما هستند تا شما را در آموزش استفاده از پنل اس ام اس همراهی کنند. شما می توانید از ویدیو های آموزشی که در پنل موجود می باشد استفاده کنید و چنانچه سوالی درباره آموزش کار با پنل اس ام اس داشتید از طریق تیکت پشتیبانی بپرسید .

۰. شروع و فعال سازی سامانه پیامک

پس از آنکه سامانه پیامکی مدنظر خودتان را از بین چهار پلن ارائه شده در بخش تعرفه ها و خرید پنل پیامکی انتخاب نموده و ثبت نام و پرداخت وجه مورد نظر را انجام دادید. نیاز است با استفاده از نام کاربری و رمز عبور ثبت نامی خود از طریق دکمه "ورود-عضویت" بالای صفحه سایت، وارد سامانه پیامکی خودتان شوید و نسبت به فعال سازی پنل خود اقدام نمایید.

فیلم آموزش شروع و فعال سازی سامانه پیامک

۱. پشتیبانی تیکتی (ارسال سوال از سامانه)

تیکت پشتیبانی اصطلاحی است، برای پرسیدن سوالات خود به صورت کتبی از پشتیبان مورد نظر. در این روش فرد سوالات خود را به صورت یک نامه ارسال می کند و کارشناس مربوطه به بررسی سوالات پرداخته و در اسرع وقت به پاسخ گویی آن سوالات می پردازد . تیکت پشتیبانی یک روش تضمین شده است چرا که شما می توانید سوالات خود را به ترتیب ارسالشون در اختیار داشته باشید و بدون نگرانی از حذف شدن، با ورود به صفحه ی شخصی تان به آن ها دسترسی پیدا کنید .

فیلم آموزش پشتیبانی تیکتی

۲. ارسال تکی

ارسال پیامک به صورت تکی همانطور که از اسمش مشخصه، این امکان را به کاربر می دهد تا به صورت تکی و فقط به یک شماره پیامک ارسال کند. از جمله کاربرد هایی که میشه به ارسال پیامک به صورت تکی اشاره کرد : یادآوری اقساط، اطلاع رسانی حراج به مشتریان، ارسال پیام تبریک و ... است .

فیلم آموزش ارسال تکی

۳. ایجاد دفترچه تلفن ساده

از آنجایی که شما برای اطلاع رسانی و تبلیغ خدمات و محصولات موردنظرتان مجبور هستید پیامک هایی را برای مشتریان ثابت خود به طور دائم ارسال کنید، لازم است دفترچه تلفنی را ایجاد کنید. در واقع هدف از ایجاد دفترچه ی تلفن، دسته بندی مشتریان و ذخیره اطلاعات آن هاست تا در صورت نیاز به راحتی و به سرعت بتوانیم میان مخاطبین جست و جو کنیم و یا مخاطب جدیدی را به لیست اضافه کنیم .

فیلم آموزش ایجاد دفترچه تلفن ساده

۴. ایجاد دفترچه تلفن پیشرفته

دفترچه تلفن پیشرفته قادر است علاوه بر ذخیره نام و نام خانوادگی شخص، تاریخ تولد و آدرس آن ها را هم ذخیره کند که این ویژگی امکان دردسترس قرار گرفتن مخاطبین را راحت تر می کند .

فیلم آموزش ایجاد دفترچه تلفن پیشرفته

۵. ارسال به دفترچه تلفن

بعد از ایجاد دفترچه تلفن، این امکان برای شما فراهم می شود تا پیام تبلیغی مد نظرتان را به شماره های داخل دفترچه تلفن ارسال کنید. در واقع با این روش شما می توانید پیام های خودتان را مکررا برای مخاطبین در دفترچه تلفن ارسال کنید .

فیلم آموزش ارسال به دفترچه تلفن

۶. ارسال کلمات کلیدی

ارسال پیامک با کلمات کلیدی این امکان را برای کاربر فراهم می سازد تا برای هر یک از مخاطبین پیامکی منحصر به فرد بفرستد. اینگونه نرخ باز شدن پیامک هم بیشتر می شود. از جمله مثال هایی که برای این نوع ارسال پیامک می توان زد، ارسال پیامک با نام و مشخصات فردی هر شخص است.

فیلم آموزش ارسال کلمات کلیدی

۷. ارسال تبریک تولد

شما به عنوان دارنده کسب و کار، بیش از هر چیز به دنبال رضایت مشتریانتان هستید. یکی از راه های بدست آوردن این رضایت و ایجاد رابطه ی تعاملی، فرستادن پیامک تبریک تولد به مشتریانتان می باشد. سامانه پیامکی همکاران اس ام اس این قابلیت را برای شما فراهم آورده تا با ذخیره تاریخ تولد اشخاص، به طور خودکار پیامک تبریک برای آنان در روز تولدشان ارسال گردد .

فیلم آموزش ارسال تبریک تولد

۸. ارسال کدپستی

ارسال پیامک از طریق کدپستی از جمله روش های محبوب و پرتقاضا برای ارسال هدفدار پیامک است. در این روش شما باتوجه به کدپستی منطقه ی هدف اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی خود می کنید. با توجه به هدفمند بودن این نوع از ارسال، شما قادر هستید در هزینه های مربوطه صرفه جویی کنید .

فیلم آموزش ارسال کدپستی

۹. ارسال منطقه ای

برای صرفه جویی در هزینه و مقرون به صرفه بودن تبلیغات پیامکی بهترین گزینه ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای است. در این روش شما پیامک تبلیغاتی موردنظر را به منطقه ی خاص که مخاطبان هدف شما در آن مناطق قرار دارند می فرستید .

فیلم آموزش ارسال منطقه ای

۱۰. ارسال مشاغل

در این روش شما صدای محصولات و خدمات خودتان را به گوش مشاغل و کسب و کار های هدف مد نظرتان میفرستید. به کارگیری این روش هم مقرون به صرفست و هم در زمان شما صرفه جویی می کند. از طرف دیگر این اطمینان را به شما می دهد که پیامتان به دست افراد مرتبط با شما فرستاده شده و اینگونه نرخ باز شدن پیام هم افزایش می یابد.

فیلم آموزش ارسال مشاغل

۱۱. ارسال محله ای تهران

ارسال پیامک محله برای شهر های بزرگ لازم است. در این روش کاربر محله ی مورد نظر خود را پیدا می کند و اینگونه می تواند به تبلیغ خدمات و محصولات از طریق پیامک بپردازد. ارسال پیامک محله ای روشی بهینه و سودمند برای کسب و کار شما خواهد بود .

فیلم آموزش ارسال محله ای تهران

۱۲. ارسال از روی نقشه

از جمله روش های ارسال پیامک به صورت هدفمند، ارسال پیامک از روی نقشه است. از جمله مزیت هایی که این روش دارد، می توان به راحت بودن ارسال و دسترسی سریع به بانک شماره ها اشاره کرد. در روش ارسال از روی نقشه پیامک شما به آدرسی که مخاطب هنگام خرید سیمکارت وارد کرده ارسال می شود. لذا اگر مخاطب برای مدت کوتاهی در محل سکونتش حضور نداشته باشد باز هم پیام برای او ارسال می شود.

فیلم آموزش ارسال از روی نقشه

۱۳. ارسال دکل بی تی اس ایرانسل

ارسال پیامک از طریق دکل ایرانسل که به آن بی تی اس گفته می شود، روشی است هدفمند که در آن شما به ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های فعال و شماره هایی که در چند روز اخیر از یک دکل بی تی اس سرویس گرفته اند می پردازید. از جمله مزیت هایی که باعث برتری و کاربردی بودن این روش می شود می توان به اطمینان از فعال بودن شماره هایی که پیامک تبلیغاتی مورد نظر به آن ها ارسال شده و حضور دارندگان این شماره در چند روز اخیر در آن منطقه خاص اشاره کرد.

فیلم آموزش ارسال به دکل bts ایرانسل

۱۴. ارسال پیامک صوتی

امروزه خلاقیت از جمله ارکان مهم تبلیغات است. شیوه ی ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت صوتی از جمله روش هایی است که تاثیرگزاری آن به مراتب بیشتر از پیام متنی است. در این روش که کاربر صدای خود را ضبط می کند و پیام تبلیغاتی اش را به صورت صوتی به مخاطب ارائه می دهد، می تواند لحن و حس و حال پیام موردنظر را به افراد برساند و این از مزیت های ارسال پیام صوتی می باشد.

فیلم آموزش ارسال پیامک صوتی

۱۵. ایجاد باشگاه مشتریان

هدف از تشکیل باشگاه مشتریان ایجاد و تداوم ارتباط دو سویه بین دارندگان کسب و کار و مشتریان است. شما به عنوان کسی که دارنده ی کسب و کار و ارائه دهنده ی خدمات هستید چه انتظاری از مشتریانتان دارید جز وفاداری و اعتماد آن ها نسبت به شما. این امر با راه اندازی باشگاه مشتریان که این اجازه را به افراد می دهد تا خودشان را جزئی از مجموعه شما بدانند میسر است.

فیلم آموزش ایجاد باشگاه مشتریان

۱۶. خروجی اکسل از گزارشات دلیوری

این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد تا با توجه به فیلتر های مختلفی که در پنل پیامکی وجود دارد، بتواند جزئیات مربوط به ارسال های مورد نظر را دریافت کند.

فیلم آموزش خروجی اکسل از گزارشات دلیوری

۱۷. ارسال به فایل اکسل

ارسال فایل به اکسل برای زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که قصد داشته باشید برای یک مرتبه به لیست شماره ها پیامک ارسال کنید. چنانچه دفعات ارسال بیشتر از یک مرتبه باشد بهتر از روش دفترچه تلفن استفاده نمایید.

فیلم آموزش ارسال به فایل اکسل

۱۸. خرید و فعال سازی خط اختصاصی(رایگان)

خط اختصاصی، شماره ای است که برخلاف خطوط عمومی که برای هر کاربر سامانه فعال می شود قابلیت دریافت پیامک را هم نیز دارد و به نام خود کاربر ثبت می شود. با ثبت این خطوط امکان استفاده از خدمات هوشمندی که مبتنی بر دریافت پیامک است برای کاربر فعال می شود مثل پاسخگویی خودکار و بالفرض می خواهیم از قابلیت دریافت پیامکی استفاده کنیم و یا این که می خواهیم خط مان مختص خودمان باشد، یعنی باقی کاربرها از این خط استفاده نکنند.

فیلم آموزش خرید خط اختصاصی

۱۹. نحوه شارژ حساب

بعد از تکمیل ثبت نام و دریافت پنل اس ام اس نیاز است پیش از ارسال پیامک اقدام به شارژ حساب کنید. در این ویدیو نحوه شارژ حساب متناسب با تعداد ارسال شما آموزش داده خواهد شد.

فیلم آموزش نحوه شارژ حساب

پیام متنی برای ارسال به اینترنت وابسته نیست و این بدان معناست که تنها داشتن یک سیمکارت معتبر و فعال برای ارسال کفایت می کند. اس ام اس حتی نیاز به گوشی هوشمند هم ندارد. در آغاز انقلاب ارتباطات از راه دور در کشور، شاهد گسترش ارسال پیام متنی و بازاریابی پیامکی بودیم[بازاریابی پیامکی چیست]. پیام رسانی انبوه از طریق پنل پیامکی انبوه را می توان به عنوان توزیع و انتشار پیام های متنی در تعداد گسترده و زیاد تعریف کرد.

معمولا نقاط هدف پنل پیامکی انبوه، پایانه های تلفن همراه می باشند. پیام های انبوه توسط شرکت های تلفن همراه، کسب و کار های رسانه ای، بانک و نیز سایر کسب وکار های مختلف برای معرفی و گسترش برند مورد استفاده قرار می گیرند.

ارسال پیامک انبوه از طریق پنل پیامکی مناسب چه کسانی است؟

هر چند استفاده از ارسال پیامک انبوه در شرکت های ارتباطاتی برای بحث پیرامون برنامه ها و سود حاصله از کاربران مشاهده می شود اما پنل پیامک انبوه برای تشکیلاتی با حوزه های گسترده نیز مورد استفاده قرار می گیرد، که به شرح زیر است :

۱. ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی از ارسال پیامک انبوه برای اطلاع رسانیه زمان برنامه های خود و افزایش دسترسی مخاطبان به این برنامه ها استفاده می کنند.

۲. تشکیلات انجمن ها، برای اطلاع رسانی به افراد و گردهم آوردن آنان به پنل پیامک انبوه نیازمند است.

۳. سیاستمدران ، افراد مشهور، ورزشکاران و سایر افراد به پنل پیامکی انبوه برای ارسال پیام انبوه به طرفداران خود نیازمندند.

۴. کسب و کارهای خرد و کلان و آژانس های بازاریابی به طور گسترده از پنل پیامکی انبوه برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به مشتریان هدفشان استفاده می کنند، چرا که یکی از آسان ترین راه های برقراری ارتباط با مخاطبین می باشد.

ثبت نام سامانه پیامکی

پنل پیامک انبوه چه کاربردهایی دارد ؟

از آنجایی که ارسال پیامک به طور آفلاین کار می کند، ارسال پیامک انبوه از طریق پنل پیامک انبوه در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، که عبارت اند از :

۱. یادآوری ها و اعلان ها، هنگامی که در پنل پیامک انبوه استفاده می شوند، جزوه مهم ترین ها در لیست هستند .

۲. به منظور ارسال کوپن و کد های تبلیغی برای مشتریان، از پنل پیامک انبوه استفاده می گردد .

۳. برخی از تشکیلات سازمانی از طریق پنل پیامک انبوه، برای افرادی که علاقه مند هستند دعوت نامه ارسال می کنند .

4. برخی از کسب و کارها از طریق دستگاه ثبت شماره تماس مشتری، نسبت به جمع آوری شماره مشتریان و بازاریابی پیامکی در آینده اقدام می کنند.

ثبت نام سامانه پیامکی همکاران اس ام اس چگونه است؟

۱. برای ثبت نام سامانه پیامکی همکاران اس ام اس و به اصطلاح خرید پنل پیامکی نیاز است بر روی دکمه "ورود-عضویت" بالای صفحه کلیک کنید. سپس وارد تب "ثبت نام" شوید و روی دکمه "ثبت نام کاربر جدید" کلیک کنید. در ادامه صفحه خرید پنل اس م اس برای شما باز می شود که در آن 4 پلن وجود دارد. پس انتخاب پلن مورد نظر و فشردن دکمه ثبت نام نیاز است اطلاعات اولیه شامل نام و شماره موبایل را تکمیل کرده و دکمه ثبت نام را کیلک کنید. سپس وارد درگاه پرداخت می شوید، پس از پرداخت به صورت خودکار وارد صفحه تکمیل اطلاعات ثبت نامی می شوید و ثبت نام خود را کامل می کنید و پنل در اختیار شما قرار می گیرد.

۲. دقت کنید متناسب با بودجه و نیاز خود سامانه پیامکی مورد نظر را انتخاب کنید. هنگام خرید پنل اس ام اس به نیازهای خود توجه کنید، چنانچه قصد ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با تعداد بالا را دارید منطقی است از پنل بزرگتر و حرفه ای تر استفاده کنید(سامانه حرفه ای و یا فوق حرفه ای همکاران اس ام اس). با اتخاذ این رویکرد تعرفه ارسال شما کمتر شده و در نتیجه در قیمت پنل پیامک شما صرفه جویی شگرفی صورت می پذیرد.

۳. سپس از طریق دکمه "ورود-عضویت" بالای صفحه و با استفاده از نام کاربری(شماره موبایل) و رمز عبور ثبت نامی وارد پنل کاربری خود شوید. کمپن تبلیغاتی پیام کوتاه خود را ایجاد کنید. سپس مخاطبین را بارگذاری کنید و با استفاده از قابلیت هایی همچون ارسال منطقه ای، کدپستی، مشاغل، BTS، پیام صوتی. و همچنین وب سرویس ویژه برنامه نویسان و ارسال به بلک لیست ارسال پیامک انبوه انجام دهید.

۴. لازم به ذکر است پنل اس ام اس همکاران اس ام اس یک ارتباط دو سویه بین شما و مشتریانتان برقرار می کند . به این صورت که شما میتوانید علاوه بر فرستادن، دریافت پیامک هم داشته باشید . اینگونه که با سوال، نظر سنجی ، مسابقه نظرات و بازخوردهای مخاطبانتان را دریافت کنید و به این صورت تعامل شکل گرفته میان شما و مشتری به پیشرفت هر چه بهتر آن محصول یا کسب و کار و خدمات کمک خواهد کرد.

شما همراهان عزیز می توانید بهترین و به روز ترین سرویس پیام رسانی انبوه را از سامانه پیامکی همکاران اس ام اس دریافت کنید.

مشاهده تعرفه های خرید پنل پیامکی

جمع بندی و خلاصه

خلاصه مطالب

در ادامه خلاصه ای از مقاله ی "آموزش کار با پنل اس ام اس (۲۰ ویدیو + نحوه خرید پنل پیامک)" مشاهده می کنید.

مطالب پیشنهادی برای شما
  • چرا اصلا باید پنل اس ام اس خریداری کنم؟

    پنل اس ام اس ابزاریست، که این امکان را برای افراد، خدمات، شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ فراهم می کند تا بتوانند با ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی، خدمات و محصولات خود را به سایر افراد و سازمان ها معرفی کنند. در واقع استفاده از پنل اس ام اس یه راهکار بهینه و کاربردی برای تبلیغات و اطلاع رسانی است.

  • از چه متدی برای آموزش کار با پنل اس ام اس استفاده می کنید؟

    در این مقاله سعی داریم در قالب فیلم، آموزش استفاده از پنل اس ام اس را به شما یاد دهیم. چون اعتقاد داریم ساده ترین و در عین حال سریع ترین روش آموزش پنل اس ام اس، یادگیری از طریق فیلم می باشد.

  • ویدیو های آموزش پنل اس ام اس شامل چه مواردی می شود؟

    ویدیوها شامل: ۱. آموزش پشتیبانی تیکتی ۲. آموزش ارسال تکی ۳. آموزش ایجاد دفترچه تلفن ساده ۴. آموزش ایجاد دفترچه تلفن پیشرفته ۵. آموزش ارسال به دفترچه تلفن ۶. آموزش ارسال کلمات کلیدی ۷. آموزش ارسال تبریک تولد ۸. آموزش ارسال کدپستی ۹. آموزش ارسال منطقه ای ۱۰. آموزش ارسال مشاغل ۱۱. آموزش ارسال محله ای تهران ۱۲. آموزش ارسال از روی نقشه ۱۳. آموزش ارسال به دکل bts ایرانسل ۱۴. آموزش ارسال پیامک صوتی ۱۵. آموزش ایجاد باشگاه مشتریان ۱۶. آموزش خروجی اکسل از گزارشات دلیوری ۱۷. آموزش ارسال به فایل اکسل ۱۸. آموزش خرید خط اختصاصی ۱۹. آموزش شارژ حساب

  • مشتاقم پنل اس ام اس خریداری کنم، چیکار کنم؟

    ۱- در پنل پیامکی همکاران اس ام اس ثبت نام کنید. ۲- متناسب با بودجه و نیاز خود سامانه پیامکی مورد نظر را انتخاب کنید. ۳- سپس وارد پنل کاربری خود شوید. کمپن تبلغاتی پیام کوتاه خود را ایجاد کنید. سپس مخاطبین را بارگذاری کنید و با استفاده از قابلیت هایی همچون ارسال منطقه ای، کدپستی، مشاغل، BTS، پیام صوتی و... ارسال پیامک انبوه انجام دهید.

ارسال نظر