وبلاگ

pattern

پیامک تبلیغاتی چیست و مزایای ارسال اس ام اس تبلیغاتی کدام است؟

پیامک تبیلغاتی|ارسال اس ام اس تبلیغاتی

در این مقاله قصد داریم جدیدترین شیوه ی بازاریابی روز دنیا را خدمت شما عزیزان شرح دهیم که بسیار فراگیر بوده و بازخوردهای مثبت بسیاری نیز داشته است. اگر شما به دنبال پیامک تبلیغاتی، ارسال پیامک تبلیغاتی، اس ام اس تبلیغاتی، ارسال اس ام اس تبلیغاتی، پنل اس ام اس تبلیغاتی، تبلیغات اس ام اسی هستید این مطلب را بخوانید.

پیامک تبلیغاتی / ارسال پیامک تبلیغاتی / اس ام اس تبلیغاتی / تبلیغات اس ام اسی: حتما با من موافق هستید که تبلیغات نقش پر رنگی در بازاریابی دارد اما نه هر نوع تبلیغاتی. اگر شما دارای بیزینس یا استارتاپی هستید که به تازگی شروع به کار کرده احتمالا بودجه ی کافی برای تبلیغات از طریق بیلبورد و یا تلویزیون را ندارید. اما این به معنای صرف نظر کردن از تبلیغات نیست. بلکه راه های دیگری هم هستند که هزینه ی پایین تری با توجه به بودجه شما دارند اما کم بودن هزینه ی آن ها به معنای کاهش تاثیراتی که دارند نیست. پیامک تبلیغاتی و تراکت دو راه حلی هستند که با آن ها می توانید صدای کسب و کارتان را به گوش مخاطبان برسانید . در ادامه قصد داریم این دو راه حل تبلیغاتی را شرح دهیم.

تراکت تبلیغاتی چیست ؟ و چه مزایا و معایبی دارد؟

تراکت تبلیغاتی برگه های چاپی در ابعاد 8.5 در 11 هستند که در آن به معرفی محصولات ، اگاهی دادن از رویداد خاصی و معرفی ارائه دهندگان خدمات و ... می پردازد. مزایای تراکت تبلیغاتی عبارتند از: 1- بازاریابی سریع   2- دیده شدن آسان   3- تاحدی مقرون به صرفه بودن. معایب تراکت تبلیغاتی عبارتند از: 1- هدر رفتن کاغذ   2- هدفمند نبودن آن   3- تاثیر کوتاه مدت.

در عصر جدید نگاهی اندک گذرا به ارتباطات، ما را متوجه می سازد که امروزه تکنولوژی و شبکه ی وسیع اینترنت نقش به سزایی در راهبرد زندگی ها داشته است. وجود گوشی های هوشمند و شبکه های اجتماعی شاهدی محکم بر این ادعاست. اما سوالی که اکنون شاید برایتان پیش آید این است، آیا تاثیر اینترنت و شبکه های اجتماعی آن چنان است که از نقش پیامک بکاهد؟ آیا هنوز هم می توان از پیامک برای ارتباطات و تبلیغات استفاده کرد؟

برای راحت کردن خیالتان خیلی کوتاه، پاسخ این سوال بله است اما برای پی بردن به اینکه چرا و چگونه، توجه تان را به ادامه ی مقاله جلب می کنم .

پیامک تبلیغاتی چیست و چه مزایایی دارد؟

در مقاله های پیشین درباره ی بازاریابی پیامکی ، روش های آن و انواع آن مثل پیامک صوتی بحث کردیم و گفتیم هنوز هم صنعت تبلیغات پیامکی راهی ارزشمند برای معرفی محصولات و ارائه ی خدمات است به شرط آن که از راه های درست آن صورت گیرد.

پیامک تبلیغاتی آن دست پیامک هایی هستند که به منظور تبلیغات کسب و کار و برند در غالب اس ام اس انبوه ارسال می شوند. پیامک تبلیغاتی با اصول درست خود راه وسیعی را برای کسب و کارتان باز می کند. به طوری که امروزه هر شرکت بزرگ و استارت آپ کوچکی به هیچ عنوان نباید از تاثیرات آن غافل شوند و مزایای آن را نادیده بگیرند. از جمله مزایای پیامک تبلیغاتی عبارتند از: 1- دسترسی آسان به افراد    2- ارتباط مستقیم با مشتریان    3- رسیدن پیام به مقصد.

پیامک تبلیغاتی و دسترسی آسان به افراد

وجود یک گوشی همراه در جیب یا کیف افراد، امروزه امری عادی و طبیعی است. اما احتمال این که تمام این گوشی ها به سرویس نت و شبکه های اجتماعی دسترسی داشته باشند زیاد نیست. اما چیزی که واضح و قطعی است، وجود سیمکارت هایی داخل این گوشی ها برای تبادل تماس ها و پیام هایی است که بین افراد ردوبدل می شوند. لذا با صراحت کامل می توان گفت بازاریابی از طریق تبلیغات پیامکی بسیار گسترده تر از شبکه های اجتماعی می تواند باشد.

پیامک تبلیغاتی و ارتباط مستقیم با مشتریان

از جمله مزایایی که باعث برتری نسبی تبلیغات پیامکی می شود، امکان ارتباط مستقیم شما با مخاطب است. در تبلیغات از طریق تلویزیون، شبکه های اجتماعی و رادیو احتمال اینکه مخاطب در دسترس نباشد زیاد است. اما در تبلیغات پیامکی مخاطب شما بالاخره نوتیفکیشن پیام را می بیند و بدون زحمت خاصی آن را باز کرده و پیام را می بیند.

پیامک تبلیغاتی و رسیدن پیام به مقصد

حتما شنیده اید که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است. این موضوع درباره ی تبلیغات هم صدق می کند. حتی اگر مخاطب شما در لحظه دردسترس نباشد به محض بازگشت پیامک شما را دریافت خواهد.

شاید سوالی که اکنون ذهن شما را به خود مشغول کرده است، این باشد که برای ارسال تبلیغات پیامکی به کجا باید مراجعه کنید؟

در پاسخ به این سوال باید گفت شما نیازمند خرید پنل اس ام اس هستید. خیلی کوتاه در توضیح پنل اس ام اس میتوان گفت پنل اس ام اس نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید. اگر نیازمند توضیحات بیشتر و جزئیات دقیق تری هستید میتوانید به مقاله ی [پنل اس ام اس چیست؟]مراجعه فرمایید.

جمع آوری لیست شماره های افراد

پنل اس ام اس لیستی از شماره های شهر ها و استان های مختلف را دارا می باشد. این بانک شماره ها به صورت تفکیک شده و کاملا منظم در اختیار مشتری قرار می گیرد بنابراین دیگر نیازی نیست که برای ارسال پیامک به منطقه ای خاص شماره ها را تک تک و به صورت دستی وارد کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه

پنل اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی قابلیت های زیادی به شما می دهد. مثل ارسال انبوه و دسترسی آسان به بانک شماره های مخاطبین. با این حال همانطور که در ابتدا هم گفته شد استفاده از سامانه ی پیامک تبلیغاتی برای بازاریابی باید از راه های اصولی آن صورت پذیرد. شما باید از امکاناتی متناسب با نیاز های خودتان بهره بگیرید ، تا بازخورد هایی که دریافت می کنید مثبت بوده و موثر واقع شود.

ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق دکل بی تی اس(BTS)

این نوع ارسال پیامک تبلیغاتی که به ارسال اس ام اس از طریق دکل بی تی اس(BTS) مشهور است مختص اپراتور ایرانسل است. شما بواسطه این نوع از ارسال اس ام اس تبلیغاتی می توانید به افرادی که در محل کسب و کارتان هستند پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق تفکیک سن و جنسیت

در ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی منطقه ای با تفکیک سن و جنسیت، شما به صورت هدفمند به ارسال پیامک تبلیغاتی می پردازید. اینگونه که ابتدا مخاطب هدف خودتان را شناخته و بعد اس ام اس تبلیغاتی مورد نظر را به آن دسته می فرستید.

پیامک تبلیغاتی و هزینه ی ارسال آن

چیزی که درباره ی ارسال پیامک تبلیغاتی واضح است ، مقرون به صرفه بودن آن برای تبلیغ است. حتی ارزان تر از پخش تراکت تبلیغاتی است !!!

اگر شما قصد استفاده از قابلیت های شگفت انگیز ارسال پیامک تبلیغاتی را دارید، پیشنهاد می کنم از پنل اس ام اس همکاران اس ام اس استفاده کنید و با امکانات و کیفیت سامانه آَشنا شوید و در صورت رضایت پنل مورد نظر خود را ارتقا دهید. برای ثبت نام پنل اس ام اس رایگان از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

جمع بندی و خلاصه

خلاصه مطالب

در ادامه خلاصه ای از مقاله ی "پیامک تبلیغاتی چیست و مزایای ارسال اس ام اس تبلیغاتی کدام است؟" مشاهده می کنید.

مطالب پیشنهادی برای شما
  • پیامک تبلیغاتی چیست و چه مزایایی دارد؟

    پیامک تبلیغاتی آن دست پیامک هایی هستند که به منظور تبلیغات کسب و کار و برند در غالب اس ام اس انبوه ارسال می شود. جمله مزایای پیامک تبلیغاتی عبارتند از: 1- دسترسی آسان به افراد 2- ارتباط مستقیم با مشتریان 3- رسیدن پیام به مقصد.

  • برای ارسال تبلیغات پیامکی به کجا باید مراجعه کنید؟

    تنها کافیست پنل اس ام اس خریداری کنید. خیلی کوتاه در توضیح پنل اس ام اس میتوان گفت پنل اس ام اس نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید .

  • انواع ارسال پیامک تبلیغاتی کدام ها هستند؟

    ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه که در آن به بانک شماره های مخاطبین خود پیامک ارسال می کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق دکل بی تی اس(BTS) که می توانید به افرادی که در محل کسب و کارتان هستند پیامک ارسال کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق تفکیک سن و جنسیت که می توانید به صورت هدفمند به مخاطبین خود پیامک ارسال کنید.

ارسال نظر