وبلاگ

pattern

پنل اس ام اس چیست؟ (تعرفه و نحوه استفاده پنل پیامکی)

پنل اس ام اس چیست-تعرفه و نحوه استفاده پنل پیامکی

امروزه با روش های جدید بازاریابی  رو به رو هستیم. در اینجا قصد داریم یکی از جدیدترین روش های بازاریابی و ارائه خدمات را شرح دهیم که نتایج بسیار خوبی هم به همراه داشته است. چنانچه شما به عنوان دارنده کسب و کار و کسی که خدماتی را ارائه می دهد، قصد ارسال انبوه پیامکی را داشته باشید، بهترین گزینه برای شما استفاده از پنل اس ام اس می باشد. پنل اس ام اس با عناوین دیگری همچون پنل پیامکی و یا سامانه پیامکی نیز شناخته می شود. باتوجه به امکانات گسترده ای که پنل پیامکی ارائه می دهد، قابل اعتماد ترین گزینه برای رساندن صدای کسب و کارتان به مشتریان استفاده از پنل اس ام اسی می باشد .

پنل اس ام اس / پنل پیامکی: اگر بخواهید برای تعداد زیادی از مخاطبانتان اس ام اس از نوع تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید نیازمند ابزاری هستید که بتواند در مدت زمان کوتاه و با هزینه ای کم، پیامک موردنظرتان را به مخاطبان شما ارسال کند. در این حالت کار هوشمندانه استفاده از پنل پیامکی است .

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید. پیامک تبلیغاتی یا خدماتی شما میتواند معرف بیزینس شما ، یادآوری انجام کاری، معرفی محصول جدید و ... باشد. ویژگی حائز اهمیت درباره ی پنل اس ام اس آن است که به شما اجازه ی زمان بندی برای ارسال و مدیریت پیام را می دهد.

پنل پیامکی و ضرورت استفاده از آن

سوالی که مطرح می شود این است، با توجه به حجم گسترده ی اینترنت و سرویس های اینترنتی که در دسترس همگان است چرا از پنل پیامکی استفاده کنیم؟

برای پاسخ به این سوال باید این نکته را مد نظر بگیریم که 95 درصد از مردم جهان تلفن همراه دارند اما این بدین معنا نیست که گوشی های همراه لزوما به اینترنت دسترسی دارد. بنابراین با وجود شبکه گسترده اینترنت نمیتوانیم از اهمیت زیاد پیامک که نیاز به اتصال اینترنت ندارد و پیام ها از طریق یک شبکه مخابراتی روی سیمکارت ها ارسال و دریافت میشود چشم پوشی کنیم. با تمام این گفته ها میتوانیم به قدرت برتر بازاریابی پیامکی و نقش مهم آن در برندینگ و تبلیغات پی ببریم[بازاریابی پیامکی چیست]. پنل پیامکی خوب و کارآمد می تواند نقش موثری را در بازاریابی برای کسب و کارتان ایفا کند .

با این حال میدانیم که در 24 ساعت روز پیامک های تبلیغاتی زیادی برای ما ارسال می شود که بعضا بدون توجه و باز کردن آن ها را حذف می کنیم و یا حتی برای محو کردن این چنین پیام ها آن ها را راهی بلک لیست میکنیم. برای همین باید بدانیم که بازاریابی از طریق پیامک اصول و روشی دارد که رعایت آن ها میتواند از تاثیرات منفی بکاهد و به جنبه های مثبت آن بیفزاید. بازاریابی پیامکی خود را از طریق پنل اس ام اس اصولی و آگاهانه انجام دهید و با کیفیت بالا از مزایای بهترین روش بازاریابی برخوردار شوید.

پنل پیامکی و ضرورت استفاده از آن

پنل اس ام اس و انواع آن

پنل های اس ام اس انواع گوناگونی دارند که شما می توانید با توجه به نیاز های خود که اصولا به حجم ارسال های پیامک شما در یک بازه زمانی بر می گردد، پنل اس ام اس مورد نظرتان را انتخاب کنید . بنابراین ارزش این پنل ها بر اساس تعداد ارسال پیامک است. هر چقدر پنل شما بزرگتر باشد هزینه ی آن بیشتر خواهد بود اما قابلیت هایی که در اختیار شما قرار می دهد خیلی خوب است و باید توجه داشت که تعرفه ی ارسال پیامک آن کمتر خواهد بود . هزینه ی اولیه ای که بابت خرید پنل اس ام اس از مشتری اخذ می شود، بسته به میزان برند بودن و سن ارائه ی خدمات متفاوت است .

شاید سوالی که اکنون برای شما پیش می آید این باشد که ضرورت پرداخت هزینه ی اولیه برای چیست ؟

داشتن پشتیبانی شبانه روزی، مناسب شدن تعرفه ی ارسال پیامک برای شما، که هزینه ی آن در ارسال های انبوه بیشتر به چشم می آید از دلایل آن است و نیز باید توجه داشت که یک سامانه ی پیامکی خوب آپدیت های خود را به طور همیشه و بدون وقفه انجام می دهد ، بنابراین بخشی از هزینه ی دریافتی صرف آپدیت کردن و افزودن قابلیت های جدید به سامانه می شود.

همانطور که سامانه هایی هستند که هزینه می گیرند، سامانه هایی هم هستند که بدون هزینه و رایگان به ارائه خدمات با همان کیفیت می پردازند که تنها بابت شارژ ارسال هر پیامک هزینه دریافت می کنند. پلن پایه سامانه پیامکی همکاران اس ام اس نیز همچین ویژگی دارد و به صورت رایگان به کاربران گرامی عرضه می شود.

توجه کنید پنل اس ام اس رایگان همکاران اس ام اس از نظر کیفیت ارسال و بروز رسانی امکانات دقیقا مشابه پلن های غیر رایگان می باشد، همچنین در پنل پیامکی رایگان همکاران اس ام اس حدود 55 درصد امکانات فعال است و شما به قابلیت های کاربردی همچون " خط اختصاصی رایگان" ، " وب سرویس برنامه نویسان" ، " ارسال تکی و گروهی" ، " ارسال منطقه ای و محله ای" ، " ارسال رده سنی و جنسیت" ، " ارسال از روی نقشه و ارسال کدپستی" به صورت رایگان دسترسی دارید و این موارد وجه تمایز سامانه پیامکی رایگان همکاران اس ام اس نسبت به سایر سامانه های پیامکی رایگان موجود می باشد.

مطالب پیشنهادی:

پنل پیامکی همکاران اس ام اس و قابلیت های آن

پنل اس ام اس همکاران یک ارتباط دو سویه بین شما و مشتریان و مخاطبانتان برقرار می کند. به این صورت که شما می توانید علاوه بر فرستادن، دریافت پیامک هم داشته باشید . اینگونه که با سوال ، نظر سنجی ، مسابقه نظرات و بازخوردهای مخاطبانتان را دریافت کنید و اینگونه تعامل شکل گرفته میان شما و مشتری به پیشرفت هر چه بهتر آن محصول یا بیزنس و خدمات کمک خواهد کرد .

شناسایی و آشنایی با مخاطبان هدف برای بازاریابی مهم است. مثلا شما می توانید محصول موردنظر خود را که مخاطب آن بیشتر خانم های جوان است شناسایی و برای این قشر اس ام اس مورد نظر را ارسال کنید . پنل پیامک لیستی از مخاطبین مورد نظر با مشخصه های لازم مثل سن ، جنسیت ، شغل و ... را در اختیار شما قرار می دهد و فرایند شناسایی و ارسال را آسان تر می کند.

سامانه پیامکی همکاران، دارای ویژگی منحصر به فردی است که به شما امکان آگاهی از اینکه چند درصد از پیام های ارسالی به دست مشتریان رسیده است را می دهد، آن هم با دقت بسیار بالا! این گزارش مشخص می کند که اس ام اس های مورد نظر برای چه شماره هایی ارسال شده و از بین این شماره ها کدام ها پیام را دریافت و کدام دریافت نکرده اند .

در این حالت که پیامک ارسالی از سامانه پیامکی ارسال شده است اما به گوشی مخاطب مورد نظر نرسیده است ، هزینه ی ارسال پیامک به شما برگردانده می شود و شما امکان مشاهده ی بازگردانده شدن وجه را در پنل گزارشگریتان خواهید بود. در کل قابلیت های کلیدی پنل پیامکی همکاران اس ام اس به شرح ذیل است:

1. پنل پیامک ارائه شده ویژگی متمایزی دارد که آن ارسال پیامک انبوه است.

2. لیست شماره های یک اجتماع بر اساس سن و جنسیت، محله ، منطقه و شهر را دارا می باشد و می تواند در اختیار شما قرار دهد.

3. نظر سنجی / قرعه کشی / متن پیامک آماده را دارا می باشد.

4. دستگاه ذخیره شماره مشتری ارزان

5. ارائه سامانه پیامکی رایگان همراه با 55 درصد امکانات فعال و کاربردی همراه با خط اختصاصی رایگان.

پنل پیامکی همکاران اس ام اس و قابلیت های آن

آموزش کار با پنل اس ام اس در قالب ویدیو

یکی از شاخص های انتخاب بهترین پنل اس ام اس، نحوه ی پشتیبانی از کاربران است.  تجربه چندین ساله ما نشان داد که کاربران در بدو شروع کار با سامانه پیامکی دچار چالش های بسیاری می شود. دلیل آن هم پیچیدگی نسبی کار با پنل اس ام اس است. علی رغم آنکه تلاش شده فرآیند کار با سامانه پیامک همکاران تا حد ممکن ساده طراحی شود، با این حال تعدادی از کاربران با مشکلاتی روبه رو می شوند. از این رو تیم همکاران اس ام اس پس از بررسی روش های مختلف به این نتیجه رسید که بهترین روش آموزش کار با پنل اس ام اس در قالب ویدیو است.

ما آموزش استفاده از پنل اس ام اس را در قالب 20 فیلم آموزشی با کیفیت تهیه کردیم، بطوریکه مشابه آن در هیچ سایت دیگر ارائه دهنده پنل اس ام اس قابل مشاهده نیست و تضمین می دهیم با مشاهده فیلم های آموزش پنل اس م اس، استفاده از سامانه برای شما بسیار آسان شود. در ادامه یک مورد از فیلم های آموزشی کار با پنل اس ام اس ارائه شده است، حتما آن را مشاهده کنید تا با کم و کیف ویدیوهای آموزشی سامانه ارسال پیامک همکاران آشنا شوید:

فیلم آموزش ارسال از روی نقشه

تعرفه ها و راهنمای خرید پنل اس ام اس

سایت ارائه دهنده پنل اس ام اسی با توجه به کیفیت ارسال و خدمات پشتیبانی که ارائه می دهند تعرفه ارسال پیامک خودشان را تعیین می کنند. سامانه ارسال پیامک همکاران اس ام اس و سامانه های مشابه که با اپراتورهای پیامکی سطح اول کشور همکاری می کنند، تعرفه مشابه با اندکی اختلاف دارند. سایر سامانه های پیامکی ارزان فروش یا گران فروش معمولا دچار ضعف های چون عدم رابط مستقیم بودن، عدم کیفیت در ارسال پیامک، عدم بازگشت وجه ارسال کنسل شده، عدم پشتیبانی قوی و ... هستند.

در سامانه پیامک همکاران برای تمامی نیازهای کاربران پلن های جداگانه در نظر گرفته شده است تا هر فرد متناسب با نیاز و بودجه مورد پنل پیامکی مورد نظر خود را خریداری کند. برای ثبت نام هر یک از پلن های پنل اس ام اس همکاران مراحل ذیل را در پیش بگیرید:

۱. برای ثبت نام سامانه پیامکی همکاران اس ام اس و به اصطلاح خرید پنل پیامکی نیاز است بر روی دکمه "ورود-عضویت" بالای صفحه کلیک کنید. سپس وارد تب "ثبت نام" شوید و روی دکمه "ثبت نام کاربر جدید" کلیک کنید. در ادامه صفحه خرید پنل اس م اس برای شما باز می شود که در آن 4 پلن وجود دارد. پس انتخاب پلن مورد نظر و فشردن دکمه ثبت نام نیاز است اطلاعات اولیه شامل نام و شماره موبایل را تکمیل کرده و دکمه ثبت نام را کیلک کنید. سپس وارد درگاه پرداخت می شوید، پس از پرداخت به صورت خودکار وارد صفحه تکمیل اطلاعات ثبت نامی می شوید و ثبت نام خود را کامل می کنید و پنل در اختیار شما قرار می گیرد.

۲. دقت کنید متناسب با بودجه و نیاز خود سامانه پیامکی مورد نظر را انتخاب کنید. هنگام خرید پنل اس ام اس به نیازهای خود توجه کنید، چنانچه قصد ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با تعداد بالا را دارید منطقی است از پنل بزرگتر و حرفه ای تر استفاده کنید(سامانه حرفه ای و یا فوق حرفه ای همکاران اس ام اس). با اتخاذ این رویکرد تعرفه ارسال شما کمتر شده و در نتیجه در قیمت پنل پیامک شما صرفه جویی شگرفی صورت می پذیرد.

۳. سپس از طریق دکمه "ورود-عضویت" بالای صفحه و با استفاده از نام کاربری(شماره موبایل) و رمز عبور ثبت نامی وارد پنل کاربری خود شوید. کمپن تبلیغاتی پیام کوتاه خود را ایجاد کنید. سپس مخاطبین را بارگذاری کنید و با استفاده از قابلیت هایی همچون ارسال منطقه ای، کدپستی، مشاغل، BTS، پیام صوتی. و همچنین وب سرویس ویژه برنامه نویسان و ارسال به بلک لیست ارسال پیامک انبوه انجام دهید.

جمع بندی و خلاصه

خلاصه مطالب

در ادامه خلاصه ای از مقاله ی "پنل اس ام اس چیست؟ (تعرفه و نحوه استفاده پنل پیامکی)" مشاهده می کنید.

مطالب پیشنهادی برای شما
  • پنل اس ام اس چیست؟

    پنل اس ام اس نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید. ویژگی حائز اهمیت درباره ی پنل اس ام اس این است که به شما اجازه ی زمان بندی برای ارسال و مدیریت پیام را میدهد.

  • پنل پیامکی همکاران اس ام اس چه ویژگی هایی دارد؟

    ۱. پنل پیامک ارائه شده ویژگی متمایزی دارد که آن ارسال پیامک انبوه است.  ۲. لیست شماره های یک اجتماع بر اساس سن و جنسیت، محله ، منطقه و شهر را دارا می باشد و می تواند در اختیار شما قرار دهد.  ۳. نظر سنجی / قرعه کشی / متن پیامک آماده را دارا می باشد.  ۴. ارائه سامانه پیامکی رایگان همراه با 55 درصد امکانات فعال و کاربردی همراه با خط اختصاصی رایگان.

  • پنل اس ام اس رایگان همکاران اس ام اس شامل چه امکاناتی است؟

    توجه کنید پنل اس ام اس رایگان همکاران اس ام اس از نظر کیفیت ارسال و بروز رسانی امکانات دقیقا مشابه پلن های غیر رایگان می باشد، همچنین در پنل پیامکی رایگان همکاران اس ام اس حدود 55 درصد امکانات فعال است و شما به قابلیت های کاربردی همچون " خط اختصاصی رایگان" ، " وب سرویس برنامه نویسان" ، " ارسال تکی و گروهی" ، " ارسال منطقه ای و محله ای" ، " ارسال رده سنی و جنسیت" ، " ارسال از روی نقشه و ارسال کدپستی" به صورت رایگان دسترسی دارید و این موارد وجه تمایز سامانه پیامکی رایگان همکاران اس ام اس نسبت به سایر سامانه های پیامکی رایگان موجود می باشد.

  • تعرفه ها و راهنمای خرید پنل پیامکی همکاران چگونه است؟

    ۱- در پنل پیامکی همکاران اس ام اس ثبت نام کنید. ۲- متناسب با بودجه و نیاز خود سامانه پیامکی مورد نظر را انتخاب کنید. ۳- سپس وارد پنل کاربری خود شوید. کمپن تبلغاتی پیام کوتاه خود را ایجاد کنید. سپس مخاطبین را بارگذاری کنید و با استفاده از قابلیت هایی همچون ارسال منطقه ای، کدپستی، مشاغل، BTS، پیام صوتی و... ارسال پیامک انبوه انجام دهید.

ارسال نظر