وبلاگ

pattern

ارسال پیامک صوتی ؛ راهکاری برای دور زدن بلک لیست مخابراتی

پیامک صوتی-پیام صوتی

امروزه با روش های جدید ارسال پیامک رو به رو هستیم. در این مقاله قصد داریم یکی از جدیدترین روش های ارسال پیامک تبلیغاتی را شرح دهیم که بازخوردهای بسیاری خوبی هم دارد. اگر شما هم به دنبال اس ام اس صوتی، ارسال اس ام اس صوتی، اپراتور پیام صوتی، سامانه پیامک صوتی هستید این مطلب را بخوانید.

پیامک صوتی/ ارسال پیام صوتی/ پیام صوتی تبلیغاتی: تبلیغات به شیوه های گوناگونی در طول تاریخ صورت گرفته است، در حال حاضر نیز صنعت تبلیغات یکی از مهم ترین صنایع در بین تمامی کسب و کارها می‌باشد. امروزه هر شرکت و استارت آپی برای بهره وری بیشتر و گرفتن بازخورد های بهتر از تبلیغات به عنوان یکی از ابزار های قدرتمند معرفی استفاده میکند. با توجه به اینکه بستر های لازم برای این امر به اندازه ی زیادی فراهم است میتوان به راحتی از امکانات موجود در جهت بدست اوردن بازدهی بالا استفاده کرد .

راهکارهای تبلیغاتی پیش از پیدایش قابلیت ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی

ارسال پیامک متنی تبلیغاتی یکی از روش هایی بوده که در گذشته ی نه چندان دور ، با توجه به نفوذ تلفن همراه در جامعه، از طرفداران زیادی برخورد دار بود که بازدهی خوبی هم داشته است . سامانه پیامکی با در اختیار قرار دادن امکان ارسال حجم بالایی از پیامک، بخش زیادی از نیاز جامعه به تبلیغات ارزان و موثر را برآورده کرده است. 

 اما به مرور زمان با فراهم شدن قابلیتی که اجازه میداد پیامک های تبلیغاتی در بلک لیست یا همون لیست سیاه مخاطبین قرار بگیرد باعث عدم ارسال پیام به مشتریان شده و این امر باعث کاهش تدریجی بازدهی پیامک متنی تبلیغاتی شده است. کاهش مخاطبین و امکان مسدود سازی دریافت پیامک تبلیغاتی ، پیشگامان این صنعت را بر آن داشت تا با خلق راهکار جدید با عنوان "پیامک صوتی" یا "پیام صوتی" ، جایگزین مناسبی برای آن بیایند.

پیامک صوتی چیست و چگونه لیست سیاه مخابراتی را دور می زند؟

همانطور که اشاره کردیم شرکت مخابرات ایران قابلیتی برای مشترکین خود فراهم کرد که به صورت داوطلبانه و اختیاری دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کنند. این امر موجب شده است که بازاریابی پیامکی دچار چالش اساسی شود. اولین راه حل برای دور زدن لیست مخابرات و ارسال پیامک به بلک لیست مخابراتی، دریافت "خطوط خدماتی" است. 

خطوط خدماتی مختص سازمان ها و موسساتی است که هدفشان اطلاع رسانی و خدمات است و به هیچ وجه نمی توانند ارسال پیامک تبلیغاتی بواسطه خطوط خدماتی انجام دهند. اما باید در نظر گرفت تمامی سازمان ها و موسسات توانایی فراهم کردن مدارک مورد نیاز برای خدماتی کردن خطوط اعم از شماره‌ی ثبت، شناسه ملی، کد اقتصادی و... را ندارند و همچنین فرایند خدماتی کردن خطوط غالباً زمانبر است.

راه حل چیست؟

یکی از این بستر ها که قبلا بیشتر برای مکالمات مستقیم استفاده می شد ارسال پیامک صوتی یا همان پیام صوتی است، بدین صورت که صدایی از پیش ضبط شده برای مخاطب که هدف ما هستند ارسال می شود و تلفن شخص مورد نظر زنگ می خورد و صدای از پیش ضبط شده برایش پخش می شود. این قابلیت در ابتدا برای سرویس های بانکی و ارسال کد فعالسازی استفاده می شد اما اکنون به روشی نوین در صنعت تبلیغات تبدیل شده است.

برگ برنده ی پیام صوتی نسبت به پیامک تبلیغاتی متنی ساده

پیام صوتی یا پیامک صوتی نسبت به پیامک تبلیغاتی متنی مزیت هایی دارد که از بین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با "پیامک صوتی" به‌راحتی می‌توانید پیامک‌هایی را که برای لیست سیاه ارسال نشده‌اند، ارسال کنید. پیام صوتی تبلیغاتی را میتوانیم هم برای تلفن همراه و هم برای تلفن ثابت بفرستیم که از مزیت های مهم تبلیغاتی این چنینی  است.

ضمن اینکه در اینگونه ارسال تبلیغ صدایی ضبط شده و پخش می شود بنابراین لحن گوینده تاثیر به سزایی روی شنونده که مخاطب ماست میگذارد ، پس هر چقدر لحن شیوا تر و جذاب تر باشد گیرا تر بوده و بازدهی بیشتری را فراهم میکند . امری که در پیامک متنی امکان پذیر نیست .

از طرفی دیگر چون در این نوع ارسال در لحظه مخاطب پیام را دریافت می کند لذا امکان معرفی بهتر چیزی که میخواهیم امکان پذیر است زیرا در روش ارسال پیامک متنی احتمال رسیدن پیام به مخاطب نه تنها کم است بلکه امکان دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن ان توسط مخاطب می تواند وجود نداشته باشد.

در ارسال پیامک صوتی یا همان پیام صوتی شما این قابلیت را دارید که در مدت زمان خیلی کم حجم وسیعی از اطلاعات را در اختیار مشتری قرار دهید این در حالی است که این امر در پیامک متنی محدودیت هایی را دارد . پیامک صوتی تنظیماتی برای ارسال در اینده دارد لذا شما نیازی ندارید هر بار اقدام به ارسال نمایید .

 با توجه به توضیحاتی که گفته شد میشود این چنین نتیجه گرفت پیامک صوتی راهی ارزشمند و مطمئن در جهت تبلیغ هر چه بهتر هدف است و امکاناتی دارد که اگر هوشمندانه از آن ها بهره بگیریم میتوانیم به خوبی هر چه تمام تر به معرفی چیزی که میخواهیم بپردازیم.

اگر شما قصد استفاده از این شیوه نوین ارسال پیامک تبلیغاتی به گیرندگان مسدود خود را دارید، کافیست در همکاران اس ام اس ثبت نام کنید و با استفاده از سامانه هوشمند پیشنهاد دهنده پنل پیامکی، پنل پیامکی مناسب خودتان را جهت ارسال پیامک صوتی دریافت نمایید.

خرید پنل پیامکی و تعرفه ها

جمع بندی و خلاصه

خلاصه مطالب

در ادامه خلاصه ای از مقاله ی "ارسال پیامک صوتی ؛ راهکاری برای دور زدن بلک لیست مخابراتی" مشاهده می کنید.

مطالب پیشنهادی برای شما
  • پیامک صوتی چیست؟

    در پیامک صوتی صدایی از پیش ضبط شده برای مخاطب که هدف ما هستند ارسال می شود و تلفن شخص مورد نظر زنگ می خورد و صدای از پیش ضبط شده برایش پخش می شود.

  • پیام صوتی راهکاری برای دور زدن بلک لیست مخابراتی

    با استفاده از پیامک صوتی می توانید برای مخاطبانی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند، پیامک تبلیغاتی در قالب آوا ارسال کنید.

  • افزایش احتمال دیده شدن پیام شما توسط مخاطب

    در این شیوه ارسال گوشی مخاطب زنگ می خورد و در لحظه پیام را دریافت می کند، بنابراین ریسک دیده نشدن پیام را کاهش می دهد.

  • تاثیرگذاری بیشتر نسبت به شیوه ارسال پیامک متنی

    پیام صوتی در قالب آوا برای مخاطب پخش می شود بنابراین لحن گوینده تاثیر به سزایی روی مخاطب دارد ، هر چقدر لحن شیوا تر و جذاب تر باشد بازدهی بیشتر حاصل می شود .

ارسال نظر