وبلاگ

pattern

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه چگونه است؟ (+بلک لیست مخابرات)

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به مشتریان بالقوه راهکاری است که توسط یک برند صورت می گیرد و آنها را در مورد تبلیغات، تخفیف ها و پیشنهادات، فروش فوری یک محصول جدید آگاه می سازد یا انگیزه ای برای ورود و امتحان طعم جدید بستنی، شیرینی و شکلات فراهم می سازد. بازاریابان، کمپین های تبلیغاتی را برای افزایش تعامل با مشتری و فروش سریع اجرا می کنند.

سامانه ارسال پیامک انبوه به شما قابلیت ایجاد منشی عضویت و پاسخگوی خودکار پیامکی را می دهد تا ارسال پیام کوتاه را اتوماتیک کنید و پیامک ها را برای کارایی بهتر شخصی سازی کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه راهی برای ارسال پیام های تبلیغاتی یا مبادله ای با مقادیر زیاد به صورت همزمان است. هر سازمان و کسب و کاری باید پیام های مختلفی را به مشتریان خود منتقل کند، در نتیجه سامانه ارسال اس ام اس انبوه ارتباطات جمعی را آسان تر و پویاتر می کند.

سامانه ارسال پیامک انبوه روشی بسیار کاربردی برای ارتباط با گروهی از افراد در هر مناسبتی است، از اعلان‌های فوری گرفته تا پیشنهادات ویژه. به عنوان مثال، مدارس برای دادن اعلان‌های فوری به دانش‌آموزان خود به پنل اس ام اس نیاز دارند تا پیام‌ها را با سرعت به مخاطبانشان برسانند و همچنین پیامک می‌تواند ابزاری عالی برای سازمان‌های دولتی و غیر دولتی برای انتشار کارآمد اطلاعات باشد.

سامانه ارسال پیامک انبوه

پیامک ممکن است در هر نقطه از فعالیت های یک سازمان و کسب و کار یک ضرورت باشد. بنابراین، انتخاب یک سامانه ارسال پیامک انبوه قابل اعتماد برای رفع نیازهای شما ضروری است. بازاریابی پیامکی انبوه تکنیکی است که در آن از پیام های متنی برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به تعداد زیادی از افراد به طور همزمان استفاده می شود.

کمپین‌های بازاریابی پیامکی انبوه را می‌توان برای کاربران ارسال کرد تا از پیشنهادات، اعلان‌ها، اطلاعات اضطراری، به‌روزرسانی‌ها، یادآوری‌ها برای تجربه بهتر مشتری و موارد دیگر مطلع شوند.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه چگونه است؟

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه برای ترویج و تبلیغ خدمات یا محصولات شما استفاده می شود. این پیامک ها شامل هر گونه فعالیت فروش و بازاریابی است که می توانید برای مشتریان بالقوه و مشترکان خود برای تبلیغ شرکت یا خدمات خود ارسال کنید. پیامک تبلیغاتی که به طور پیش‌فرض برای همه حساب‌های جدید پیکربندی شده است، معمولاً برای ارسال هرگونه پیشنهاد، تبلیغات و برندسازی خدمات یا محصولات شما به مشتریان جدید و فعلی استفاده می‌شود[پیامک تبلیغاتی چیست].

مزایای سامانه ارسال پیامک انبوه

مزایای سامانه ارسال پیامک انبوه بسیار است. 5 دلیل اصلی که چرا باید از پیامک انبوه به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی خود استفاده کنید عبارتست از:

در یک چشم به هم زدن تحویل داده می شود

شما پیامک را فعال می کنید و بوم، دسترسی به آن! بله، فوراً در صندوق ورودی گوشی مشتری شما تحویل داده می شود. از تکنولوژی سبک وزن استفاده می کند. از این رو سرعت بسیار زیادی دارد. بنابراین، هنگامی که به چیزی فوق سریع نیاز دارید، پیامک پاسخگو است.

یک پلت فرم بدون دردسر ارائه می دهد

سهولت استفاده بزرگترین مزیت پیامک انبوه است. پیکربندی و مدیریت آن آسان است. برای استفاده از پیامک انبوه نیازی به مهارت های فنی بالایی ندارید. امروزه پنل پیامکی های مختلفی همانند همکاران اس ام اس(hamkaransms.com) وجود دارند که می توانند خدمات کارآمد و قابل اعتمادی را به شما ارائه دهند.

مزایای سامانه ارسال پیامک انبوه

دستیابی بسیار زیاد است

وقتی با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنید، می خواهید پیام منتقل شود. با این حال، تمام حالت های ارتباطی دیگر این را تضمین نمی کنند. در واقع کانال های ارتباطی از دسترسی و خوانایی بسیار کمتری نسبت به پیامک برخوردار هستند. آمار نشان می دهد که حدود 97 درصد از پیام هایی که ارسال می کنید فورا خوانده می شوند.

این یک میزان موفقیت فوق العاده است و بدان معناست که می توانید در مورد پیام هایی که توسط مشترکان یا مشتریان شما خوانده می شوند، اطمینان کامل داشته باشید. علاوه بر این، هیچ خطری برای از دست رفتن پیام های شما از طریق اسپم یا فیلترهای دیگر وجود ندارد. بنابراین، قابلیت اطمینان نیز بسیار بالا است.

تبدیل بالا

آمار ثابت می کند که وقتی شما با یک رسانه مانند پیامک انبوه به مشتریان خود متصل می شوید، نرخ تبدیل بالاست. پیام ها، پیشنهادات و طرح های شما به دست مشتریان می رسد و آنها به آن پاسخ می دهند.

نحوه ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه

ممکن است با خود بگویید که برای ارسال پیامک انبوه باید خرید پنل اس ام اس از مخابرات انجام دهید که مستلزم ارائه درخواست رسمی و انجام امور اداری خسته کننده و طاقت فرسا است. اما باید بگوییم که نیازی به انجام این کار یا تهیه دستگاه خاصی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پنل اس ام اس ارزان قیمت را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید و پیامک انبوه ارسال کنید.

ارسال پیامک انبوه از طریق سامانه ارسال اس ام اس انبوه به چند روش انجام می شود که عبارتند از:

1. ارساس پیامک منطقه ای

امکان فرستادن اس ام اس انبوه بواسطه پنل پیامک بسته به ناحیه های گوناگون جغرافیایی، شهر و استان وجود دارد. به عنوان مثال، بسیاری از متقاضیان و برخی فروشگاه ها از این روش پیامک استفاده می کنند تا بتوانند در یک منطقه جغرافیایی خاص برندسازی و جذب مشتری داشته باشند.

2. ارسال پیامک بر اساس کد پستی

ارسال پیام کوتاه انبوه بر مبنای کد پستی به شما یاری می رساند تا اگر می خواهید تبلیغ محصولات خود را در منطقه کوچکی انجام دهید، بدون صرف زمان و هزینه زیاد، مشتریان خود را در همان منطقه جذب کنید. ارسال پیامک انبوه با کدپستی به دو صورت است:

روش اول: از طریق کدپستی همراه اول.  روش دوم: از طریق کدپستی ایرانسل.

فیلم آموزش ارسال کدپستی

3. ارسال پیامک به فایل اکسل

این رویکرد ارسال پیام کوتاه ناحیه یا مکان خاصی را پوشش نمی دهد، اما بستگی به تعداد مخاطبینی دارد که قبلاً در یک فایل اکسل گردآوری کرده اید. با آپلود شماره تماس مشتریان قدیمی خود در پنل پیامکی خود می توانید به آنها پیامک ارسال نمایید.

4. ارسال SMS انبوه با BTS

روش دیگر ارسال پیامک بر اساس ناحیه BTS است. در این روش پیامک از طریق دکل مخابراتی ایرانسل به تعداد افراد ساکن منطقه ارسال می شود[در اینجا بیشتر بخوانید]. این نوع پیامک به دلیل نزدیکی افراد به محل کار ممکن است نتایج بهتری نسبت به روش های دیگر داشته باشد.

5. ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت

یکی دیگر از رویکردهای های ارسال اس ام اس بر مبنای سن و جنسیت است. برخی از حوزه های کاری مربوط به یک جنسیت خاص است. به عنوان مثال، فروش روسری و تخفیف های مربوط به آن محدود به زنان است. بنابراین پیامک های این نوع فروش باید بر اساس جنسیت تعیین شده برای خانم ها باشد.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به شماره های بلک لیست

بسیاری از مردم پیام های متنی تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند و نسبت به دریافت پیام های متنی تبلیغاتی ابراز بی میلی کرده اند. گاهی برای ارسال اعلان های مختلف به تعدادی شماره موبایل نیاز است به آنها اس ام اس ارسال کنیم اما ما را در بلک لیست مخابرات قرار داده اند، برای ارسال پیامک به این شماره ها نیاز نیست سخت افزارخاصی خریداری کنید، بلکه می توانید با هزینه کمتری ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست انجام دهید.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به شماره های بلک لیست

وقتی صاحب یک خط خدماتی می شوید، نمی توانید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، اما اگر به هر طریق دیگری پیامک ارسال کنید، مشکلی برای ارسال پیامک تبلیغاتی پیش نمی آید. در ادامه در مورد نحوه ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات با جزئیات بیشتر توضیح داده شده است.

ارسال پیامک با سیم کارت: برای ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه استفاده می شود. ارسال اس ام اس با خط خدماتی: ارسال پیام کوتاه های غیر تبلیغاتی مانند ارسال کد تایید ثبت نام، یادآوری رزرو قرار ملاقات، تبریک تولد و... کاربرد دارد. در سامانه پیامکی همکاران اس ام اس امکان ارسال پیامک از طریق خط خدماتی و ارسال پیامک با سیم کارت وجود دارد که می توانید با توجه به نیاز خود از خط مناسب برای ارسال پیامک استفاده کنید.

سخن آخر

پس از دانستن مزایای بسیار زیاد سامانه ارسال پیامک انبوه، کاملاً مشخص است که یکی از مؤثرترین و مطمئن ترین کانال های ارتباطی است. با هزینه کم می توانید به تعداد زیادی از افراد متصل شوید و از مزایای تجاری بسیار خوب ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بهره مند شوید.

خرید پنل اس ام اس

جمع بندی و خلاصه

خلاصه مطالب

در ادامه خلاصه ای از مقاله ی "ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه چگونه است؟ (+بلک لیست مخابرات)" مشاهده می کنید.

مطالب پیشنهادی برای شما
  • ارتباط ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و سامانه ارسال پیامک انبوه در چیست؟

    ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی راهکاری برای اطلاع رسانی تبلیغات، تخفیف ها و پیشنهادات، فروش فوری در مورد یک محصول یا خدمات است. لازمه آن سامانه ارسال اس ام اس انبوه است تا ارسال ها را خودکار و هدفمند و پیام ها را برای عملکرد بهتر شخصی سازی کند.

  • مزایای سامانه ارسال اس ام اس انبوه چیست؟

    در یک چشم به هم زدن تحویل داده می شود، یک پلت فرم بدون دردسر ارائه می دهد، دستیابی بسیار زیاد است، نرخ تبدیل بالا است.

  • نحوه ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه چگونه است؟

    1. ارساس پیامک منطقه ای 2. ارسال پیامک بر اساس کد پستی 3. ارسال پیامک به فایل اکسل 4. ارسال SMS انبوه با بی تی اس 5. ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت

  • ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به شماره های بلک لیست چگونه است؟

    ارسال پیامک با سیم کارت: برای ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه استفاده می شود. ارسال اس ام اس با خط خدماتی: ارسال پیام کوتاه های غیر تبلیغاتی مانند ارسال تایید ثبت نام، یادآوری رزرو قرار ملاقات، تبریک تولد و .... کاربرد دارد.

ارسال نظر