وبلاگ

pattern

پنل اس ام اس بیمه + آموزش بازاریابی پیامکی نمایندگان بیمه

پنل اس ام اس بیمه

بازاریابی پیامکی از طریق پنل اس ام اس بیمه به نمایندگان بیمه کمک می کند تا با دو مشکل عمده در صنعت خود مقابله کنند:

1. هزینه های دیوانه وار جذب مشتری که (7 تا 9 برابر بیشتر از هر صنعت دیگری است).

2. میزان نگهداری بسیار پایین مشتریان (حداقل 10٪ پایین تر) در مقایسه با سایر شرکت های برتر.

این بدان معناست که شما به عنوان یک نماینده بیمه نه تنها برای به دست آوردن مشتری های بیشتر بلکه برای حفظ کردن آنان، باید سخت کار کنید. در این مقاله، خواهیم دید که چرا بازاریابی پیامکی از طریق سامانه پیامکی بیمه نقش ابزار اساسی را برای یک نماینده بیمه ایفا می کند و همچنین در اینجا، به بررسی 5 روشی می پردازیم که می تواند شما را در زمینه ی پیشرفت کسب و کار و حفظ آن یاری رساند.

راهکار پنل اس ام اس بیمه برای بازاریابی پیامکی نمایندگان بیمه

از آنجایی که افراد روزانه بطور متوسط 80 بار تلفن همراه خود را چک می کند، شما در روز 80 فرصت برای اطلاع رسانی، آموزش و تأثیرگذاری بر روی اشخاص از طریق پیامک دارید. در چارچوب بیمه، این بدان معناست که شما می توانید چشم اندازهای خود را در مورد بیمه نامه های مختلف به اطلاع افراد برسانید، در مورد آنچه منطقی است به آنها آموزش دهید و در آخر او را تحت تأثیر قرار دهید که چرا باید یک بیمه نامه خاصی را انتخاب کند.

سامانه پیامکی نمایندگی بیمه همکاران اس ام اس

واقعیت این است که دامنه آنچه می توانید از طریق سامانه پیامکی بیمه به دست آورید بسیار زیاد است! پس با ما همراه باشید. بازاریابی اس ام اسی بیمه همچنین دارای تمام ویژگی های ارتباطی موفق است. ارتباط موفق عبارتست از:

فوری: با تاخیری ناچیز بین ارسال و دریافت پیام.

مختصر: سریع به اصل مطلب می رسیم.

 غیر سرزده: بگذارید مردم در اوقات فراغت پاسخ دهند.

شخصی: مختص هر یک از افراد است نه گروه ها.

 ارتباط دو سویه: امکان دریافت و پاسخ پیام را تسهیل می کند.

هر دو دلیل فوق، پیامک را به ابزاری بی بدیل برای دفاتر بیمه تبدیل می کند. اشتباه نکنید! همچنان می توانید از ایمیل به طور مستقیم برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید. با این حال، اس ام اس می تواند شما را یک گام جلوتر ببرد و به شما کمک کند تا تأثیر بیشتری روی مخاطبان هدفتان ایجاد کنید. به عنوان یک نماینده بیمه، پنل پیامکی بیمه می تواند به شما کمک کند:

با مشتریان خود رابطه برقرار کنید

عدم اعتماد، دلیل اصلی می باشد که مردم را از خرید بیمه درمانی باز می دارد. با یک کانال ارتباطی باز(پیام کوتاه) به راحتی می توان بر این مسئله غلبه کرد. از طریق پیام متنی، مشتریان می توانند در هر زمان شک و تردید خود را با شما در میان بگذارند و پاسخ فوری دریافت کنند.

سیاست های فروش متقابل به مشتریان موجود

پیامک یک شیوه عالی برای تشویق مشتریانتان برای خرید سایر بیمه نامه های مورد نیازشان است. به عنوان مثال، بگویید شما نماینده فروش بیمه عمر و بیمه خدمات درمانی هستید. هر زمان که موعد تمدید به تعویق بیفتد، می توانید حق سنوات را برای مشتری خود تنظیم کنید تا او بتواند برای بازنشستگی خود برنامه ریزی کند.

سیاست های Upsell در هنگام تمدید

به همین ترتیب ، می توانید از طریق همان پیام کوتاه از مشتری های مشابه بهای بیشتری دریافت کنید. اگر در حال فروش بیمه درمانی هستید، می توانید بیمه دندانپزشکی را نیز به مشتریان خود بفروشید. اگر مشتریان شما شهروندان مسن هستند، حتی می توانید بیمه نامه های مربوط به معلولیت طولانی مدت را به آنها بفروشید.

معرف پیدا کنید و امتیازات بیشتری کسب کنید

از آنجایی که شما تونسته اید اعتماد مشتریانتان را جلب کنید، خوشحال می شوند خدمات شما را به دوستان و خانواده خود معرفی کنند. فقط یک متن یادآوری برای مشتریان خود ارسال کنید و از آنها بخواهید که شما را به اطرافیانشان ارتباط دهند.

مطالب پیشنهادی:

موارد استفاده عملی از بازاریابی پیامکی برای دفاتر بیمه

قبل از اینکه بیشتر از این پیش برویم، لازم است یک توضیحی بدهم. هر وقت در این مقاله می گویم پیامکی را ارسال می کنم، منظورم استفاده از تلفن همراه برای ارسال آن نیست. در عوض، منظورم استفاده از یک نرم افزار تحت وب به نام پنل اس ام اس برای برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی است[پنل اس ام اس چیست].

به این نکته توجه داشته باشید که شما تنها ابزار پیامک را ندارید، بلکه از ابزارهای فراخوانی نیز برخوردار هستید که می تواند ارتباط شما را ساده تر کند. داشتن چنین ابزار های مشترکی برای کل تیم، کار را آسان می کند. می توانید مکالمه ها را پیگیری کنید ، نگران امنیت داده ها نباشید و همچنان به راحتی ارتباط برقرار کنید.

بازاریابی پیامکی نمایندگان بیمه

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی استفاده از بازاریابی اس ام اسی، راهنمای بازاریابی پیامکی را بررسی کنید که شامل بسیاری از جنبه های فنی می باشد که شما باید بدان آگاه باشید[بازاریابی پیامکی چیست].

در این مقاله، اجازه دهید به روش های مختلف بازاریابی پیام کوتاه از طریق پنل اس ام اس بیمه برای نمایندگان بیمه نگاهی بیندازیم.

نمونه کاربردی اول - اعلان های مربوط به بیمه نامه ها را ارسال کنید

اس ام اس یک روش عالی برای ارسال پیام هایی است که می خواهید فوراً خوانده شوند. از آنجا که بیش از 80٪ ایرانی ها تلفن همراه در اختیار دارند، یک پیام کوتاه شانس خوانده شدن بیشتری نسبت به یک ایمیل دارد.

چه نوع اعلانی را می توانید ارسال کنید؟

اعلان های مطالبات: بخش قابل توجهی از رسیدگی به مطالبات، ناامیدی مشتری از پیشرفت کار است. به جای اینکه منتظر بمانید تا آنها با شما تماس بگیرند، می توانید اعلان های مکرر را از طریق پیامک درباره وضعیت مطالبات به آنها ارسال کنید.

سلام شخص X، دعوی بیمه شما با مبلغ 10 میلیون تومان پذیرفته شده است. ما مبلغ را در 3 روز کاری به حساب شما واریز خواهیم کرد.

هشدارهای مربوط به سیاست های منقضی شده: حفظ مشتری با تشویق برای تمدید بیمه نامه می تواند با پیامک انجام شود. اولین هشدار در مورد انقضا قریب الوقوع را می توان از طریق پیام کوتاه ارسال کرد و البته پیگیری بیشتر می تواند از طریق ایمیل یا تلفن اتفاق بیفتد.

سلام شخص X ، بیمه نامه موتور شما با شماره 12345 تا 30 روز دیگر منقضی می شود. برای تمدید فوراً روی لینک bit.ly45kl8 کلیک کنید.

اعلان های هشدار در برابر بلایا و شرایط جوی: این مورد به ویژه برای مشتریانی که بیمه اموال و سوانح را انتخاب کرده اند بسیار مفید است. می توانید برای آنها متنی ارسال کنید، با جزئیات در مورد زمان پیش بینی فاجعه و اینکه برای به حداقل رساندن خسارات چه کاری باید انجام دهند.

شخص X ، انتظار می رود طوفانی پر سرعت در ساعت 06:00 در تاریخ 29 آبان آغاز شود. برنامه های تخلیه را پی گیری کنید. به یک منطقه امن بروید و وسایل ضروری را ذخیره کنید.

چگونه چنین اعلان هایی ارسال می شود؟

هر اعلانی در پاسخ به عملی ارسال می شود(یعنی پس از ارسال / رد ادعا). بنابراین، توجه کنید این پیامک ها به عنوان پاسخگوی خودکار پیامکی تنظیم می شوند و به صورت پیامک انبوه ارسال نمی شوند[پیامک انبوه چیست]. فقط توجه داشته باشید که شخصی سازی را در پیام های خود بگنجانید.

نمونه کاربردی دوم - ارسال یادآوری در مورد جلسات بیمه

یادآوری بیمه نامه مشتریان از طریق پیامک، دو هدف به همراه دارد. به آنها کمک می کند تا کارهای معلق در قبال بیمه خود را به خاطر بسپارند و انجام دهند. این باعث ایجاد آگاهی در مورد نمایندگی شما (و همینطورشما به عنوان مرجع تماس آنها) می شود. هر دوی این جنبه ها برای نگهداری مشتریان بسیار مهم هستند.

چه نوع متن هایی را می توانید به عنوان یادآوری ارسال کنید؟

یادآوری درباره پرداخت های بیمه نامه: حتی اگر مشتریان شما از پرداخت های حق بیمه آینده آگاه باشند، باز هم امکان فراموش شدن آن ها وجود دارد. در چنین مواردی، ارسال یادآوری پرداخت اقساط منظم می تواند به آنها در یادآوری و پرداخت کامل کمک کند.

یادآوری برای به روزرسانی / تکمیل فرم: پیام کوتاه فقط برای مشتریان شما نیست. همچنین می توانید آن را برای افراد متقاضی خود که در مرحله تشکیل پرونده برای بیمه هستند ارسال کنید. می توانید آنها را تشویق کنید که فرم را از طریق متن تکمیل کنند.

سلام شخص Y، تقاضانامه شما با شماره 789OPL برای بیمه موتور ناقص است. برای تکمیل تقاضانامه و بیمه موتور خود، bit.ly89LK را کلیک کنید.

یادآوری در مورد جلسات آینده: یک روش عالی برای اطمینان از به موقع برگزار شدن جلسات، یادآوری آنها است. به این ترتیب، اگر مشکلی پیش آمد، می توانید به جای لحظه ی آخر، همان موقع دوباره جلسه را برنامه ریزی کنید.

سلام شخص Y ، مشتاقانه منتظر جلسه امروزمان در ساعت 16:00 برای بحث در مورد بیمه درمانی شما هستم. بعدا می بینمت!

چگونه می توان چنین یادآوری هایی را ارسال کرد؟

همانند اعلان ها ، یادآوری ها می توانند به عنوان پاسخگوی خودکار تنظیم شوند. با این حال، لازم به ذکر است یادآوری ها معمولاً به صورت انبوه، به لیستی از مخاطبین ارسال می شوند.

نمونه کاربردی سوم - برای به اطلاع رساندن در مورد بیمه نامه ها

90٪ پیام های متنی در 15 دقیقه اول خوانده می شوند. این بدان معناست که اگر می خواهید پیام شما خوانده شود، ارسال آن از طریق پیامک ایده خوبی است.

چه نوع اطلاعیه ای را می توانید ارسال کنید؟

اطلاعیه هایی درباره سیاست های جدید: وقتی آژانس شما خط مشی جدیدی را راه اندازی می کند، می توانید آن اطلاعیه را با آگهی های خود به اشتراک بگذارید. به یاد داشته باشید که مشتریان خود را تقسیم بندی کرده و متن را فقط برای کسانی ارسال کنید که بیمه نامه مربوط به آنهاست.

سلام شخص Y، برنامه جدید بیمه درمانی تکمیلی ما، بیمه نامه شما را تکمیل می کند و پوشش بهتری را ارائه می دهد. اینجا را بررسی کنید: bit.ly367k.

به روزرسانی در مورد بیمه نامه های موجود: اگر آژانس شما به روزرسانی های مهم بیمه نامه های موجود را اعلام کرد، قطعاً می توانید جزئیات را با آگهی های خود به اشتراک بگذارید. مانند قبل، مطمئن شوید که آن را فقط برای کسانی که مربوط به آنها است ارسال می کنید.

سلام شخص Y، تاریخ تمدید بیمه نامه موتورسیکلت شما 20 روز تمدید شده است. ما همچنین تمدید چنین بیمه نامه های لغو شده ای را ساده تر کرده ایم. در bit.ly834F اطلاعات بیشتری کسب کنید.

هرگونه تغییر مالی یا اقتصادی که می تواند بر بیمه نامه های آنها تأثیر بگذارد: مسلماً ، این چیزی نیست که هر روز اتفاق بیفتد. با این حال، بسیار مهم است که به مشتریان خود اطلاع دهید که آیا بیمه نامه های آنها تحت تأثیر سیاست های کلان است یا نه.

سلام شخص Y، مطابق اصلاحیه مالیاتی جدید، بیمه نامه درمانی شما اکنون مشمول کسر مالیات است. جزئیات دقیق را در bit.ly109MS دریافت کنید.

چگونه می توان چنین اطلاعیه هایی را ارسال کرد؟

از پیامک انبوه استفاده کنید. فقط برای آن دسته از کاربرانی که قبل از ارسال، آنها را تقسیم بندی کرده اید، یک کمپین تنظیم کنید. مانند قبل، از جزئیات CRM خود برای فیلتر کردن آن دسته از پیامک ها که بیشترین سود را از اعلامیه شما می برند استفاده کنید.

نمونه کاربردی چهارم - جمع آوری داده ها برای هدف گیری بهتر

همچنین می توانید از بازاریابی اس ام اسی برای جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد سرنخ های خود استفاده کنید. از آنجا که سرعت پاسخ دهی آن 8 برابر بیشتر از ایمیل است، به طور قابل توجهی شانس بیشتری برای پاسخگویی به چشم انداز خود دارید.

چه نوع اطلاعاتی را می توانید جمع آوری کنید؟

آنها به چه بیمه ای علاقه مند هستند: این امر خصوصاً برای افرادی که در مرحله خرید اولیه هستند، صادق است. دانستن علاقه آنها به شما امکان می دهد بعداً پیام های هدفمند را تقسیم بندی و ارسال کنید.

سلام شخص X ، من "نام نماینده بیمه" هستم و می خواهم به شما در یافتن بیمه مناسب کمک کنم. امکانش هست که به من بگویید به دنبال چه بیمه نامه ای هستید؟

اطلاعات مربوط پرونده ی مشتری: وقتی که مخاطب شما اطلاعات پروفایل اجباری خود را تکمیل نمی کند، پیام های کوتاه مفید است.

سلام شخص X ، من "نام نماینده بیمه" از شرکت بیمه ABC هستم. شما بیمه درمانی را از ما تهیه کردید. آیا می توانید سن خود را به من بگویید تا بتوانم حق بیمه آن را محاسبه کنیم؟

نوع پوشش بیمه ای که آنها به دنبال آن هستند: حتی اگر مشتری از نوع بیمه مورد نظر شما مطمئن باشد، اگر بدانید خواهان چه نوع پوششی از بیمه هستند، می توانید آنها را بهتر راهنمایی کنید. و البته، پیامک بهترین راه برای کشف این موضوع است.

سلام شخص X، شما در بیمه موتورسیکلت خود به دنبال چه نوع پوششی هستید؟ دانستن این موضوع به من کمک می کند بیمه نامه مناسب را به شما پیشنهاد دهم.

چگونه این را تنظیم کنیم؟

کمپین نظیر به نظیر بهترین روش برای جمع آوری این اطلاعات است. این نوع تعامل به مخاطبین اجازه می دهد تا به پیامک شما پاسخ دهند. وقتی آن را تنظیم کردید، از داده های سفارشی برای داده های درخواستی خود استفاده کنید. به این ترتیب پاسخی که ارسال می کنند به صورت خودکار به روز می شود.

نمونه کاربردی پنجم - ایجاد روابط برای فروش بهتر بیمه نامه ها

جنبه ای که اغلب از بازاریابی اس ام اسی نادیده گرفته می شود دو طرفه بودن آن است. بنابراین، به عنوان یک نماینده بیمه، می توانید با اعتماد به نفس صحبت کنید تا اعتماد مشتریان را جلب کنید.

اینگونه گفتگوها جنبه حیاتی ایجاد روابط است. کمپین های نظیر به نظیر شما را قادر می سازد تا بتوانید با مخاطبین خود مکالمه پیگیرانه و دوطرفه ای را داشته باشید.

چه نوع پیام هایی می توانید ارسال کنید؟

زمانبندی جلسات و قرارها: اگرچه یادآوری ها به عنوان متن خودکار ارسال می شوند، اما برای تنظیم وقت ملاقات باید تماس شخصی تری داشته باشید.

سلام شخص X، آیا با ساعت 15:00 فردا موافق هستید؟ می توانم به سرعت گزینه های مختلف بیمه را برای شما مرور کنم.

ثبت رویداد های مهم زندگی (تولد / سالگرد و غیره): بله ، می توانید آن را به عنوان متن خودکار تنظیم کنید. هدف پیامک تولد، چنانچه شخصی نباشد از بین می رود. به همین دلیل است که ارسال آن به عنوان بخشی از تبلیغات نظیر به نظیر بهتر است.

تولدت مبارک شخص X! امیدوارم روز فوق العاده ای داشته باشید. برنامه خاصی دارید؟ "نام نماینده بیمه"

مشتریانتان را به نظر دادن تشویق کنید: نظر دادن را برای مشتریانتان آسان کنید. بجای مرور وب سایت شما ، آنها می توانند این کار را با کلیک یک دکمه از تلفن خود انجام دهند. همچنین، از طریق پیام کوتاه می توانید مشتریانی را که با آنها رابطه خوبی دارید تقسیم بندی کرده و برای آنها پیامک هدفمند ارسال کنید و درخواست بازبینی کنید.

سلام شخص X. آیا تمایل داری تجربه ات را با افرادی مانند خودت در میان بگذاری؟

کمک به دادخواست را آسان تر می کند: رسیدگی به مدارک برای دادخواست اجتناب ناپذیر است. با این حال، همه مشتریان شما اسناد را در دست ندارند. در چنین شرایطی می توانید از آنها بخواهید جزئیات خاص را از طریق پیام کوتاه به اشتراک بگذارند.

سلام شخص X در حال حاضر، دادخواست تصادف وسیله نقلیه شما را بررسی می کنم. آیا می توانید تصویری از گواهینامه رانندگی خود برای من ارسال کنید؟

چگونه چنین پیام هایی ارسال کنیم؟

برای تنظیم چنین پیام هایی می توانید از تبلیغات مشابه استفاده کنید. توجه داشته باشید که هر یک از پیام های بالا بصورت مکالمه شروع می شود. آنها اتفاقی هستند و انتظار پاسخ دارند. براساس چگونگی پاسخ مشتری، می توانید پاسخ خود را سفارشی کرده و با مشتریان خود تعامل متقابل داشته باشید.

بهترین روش ها برای بازاریابی پیامکی نمایندگان بیمه

اما، بگذارید زیاد جلو نرویم. بله، همانطور که در بالا ذکر شد، بازاریابی پیام کوتاه برای دفاتر بیمه می تواند کارساز باشد. با این حال، اگر به همین سادگی بود، تعداد افرادی که بیمه می خریدند بسیار زیاد می بود. متاسفانه یک مطالعه جدید نشان می دهد که بیش از 80٪ ایرانی ها هیچ نوع بیمه عمری ندارند!

یعنی حتی پس از استفاده از پیامک، نمایندگان بیمه برای به دست آوردن فرصت ها و تبدیل آنها به خرید بیمه نامه مشکل دارند.

چرا اینطور است؟

زیرا از بازاریابی اس ام اسی به روش صحیح استفاده نمی شود. برای متن های خاص مانند اطلاعیه ها یا یادآوری ها، چنین عدم تعامل مشکل ساز نیست. با این حال، برای پیامک هایی که نیاز به پاسخ (به عنوان مثال ، برای جمع آوری اطلاعات) دارند، چنین عدم پاسخگویی می تواند کاملا مضر باشد.

نمونه متون پیامک نمایندگان بیمه

برای اطمینان از اینکه پیامک های شما به سرنوشت نافرجامی دچار نشوند، در اینجا بهترین روش هایی که باید دنبال کنید را آورده ایم:

1. همیشه قبل از شروع به ارسال پیامک، از سرنخ های خود راهنمایی بگیرید. در حالی که آنها فرم را در وب سایت شما پر می کنند می توانید آن سرنخ ها را دریافت کنید. یا اینکه با استفاده از دستگاه ذخیره شماره مشتری اقدام به جمع آوری شماره مشتریان کنید.

2. متن خود را محاوره ای، مختصر و واضح نگه دارید. اگر مخاطبین شما در متن های شما ارزشی پیدا نکنند، قطعا به متن های آینده علاقه ای نشان نخواهند داد.

3. متن های خود را شخصی سازی کنید. نام، شماره بیمه نامه و نوع بیمه آنها را درج کنید تا متن ها با مخاطبین شما مرتبط شوند.

4. اطمینان حاصل کنید که زمان پاسخ شما سریع است. پیش بینی کنید که مخاطبین شما به پیامک های شما پاسخ می دهند و بلافاصله به آن ها پاسخ دهید. این امر خصوصاً در مورد کمپین های نظیر به نظیر صادق است.

5. به کمپین ها توجه داشته باشید. دریابید که کدام کمپین ها توسط مخاطبان شما به خوبی پذیرفته شده است و چگونه می توانید آنها را تغییر دهید تا عملکرد پیامک خود را بهبود ببخشید.

می توانید هر یک از موارد استفاده شده در بالا را برای بازاریابی اس ام اسی خود اختصاص دهید. ما به طور خاص الگوها را کپی پسند ساخته ایم تا کار را برای شما آسان تر کرده باشیم.

مراحل راه اندازی سامانه پیامکی بیمه چگونه است؟

راه اندازی سامانه پیامکی اطلاع رسانی و تبلیغاتی برای مشاغل بیمه آسان است و زمان زیادی نمی برد. در سامانه پیامک حرفه ای مانند همکاران اس ام اس، می توانید این کار را در کمتر از 5 دقیقه انجام دهید.

مرحله 1: در پنل ارسال پیامک همکاران اس ام اس ثبت نام کنید

دقت کنید متناسب با بودجه و نیاز خود سامانه پیامک مورد نظر را انتخاب کنید. چنانچه قصد ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی با تعداد بالا را دارید منطقی است از سامانه حرفه ای و یا فوق حرفه ای همکاران اس ام اس استفاده کنید تا تعرفه ارسال شما کمتر شود.

مرحله 2: یک کلمه کلیدی و یک خط پیامکی را انتخاب کنید

هنگام راه اندازی کمپین، باید کلمه کلیدی را انتخاب کنید که به کاربران امکان می دهد از خدمات پیام کوتاه شما استفاده کنند. به عنوان مثال. برای به روزرسانی ها و اعلان های بیمه ، عدد 1 را به شماره 33339 ارسال نمایید. در اینجا عدد 1 کلمه کلیدی است و 33339 خط پیامکی است. همچنین می توانید پیامک پاسخگویی تنظیم کنید. به این معنی که، هر شخصی کلمه کلیدی خاصی را ارسال کرد، به صورت خودکار اعلان متناظر با آن را دریافت  کند.

مرحله 3: کلیدواژه و خط پیامکی را تبلیغ کنید

درمورد چگونگی دریافت پیامک خدماتی توسط مشتریانتان تبلیغ کنید. آنها باید در مورد اینکه چه کلمه کلیدی را به خط پیامکی شما ارسال کنند و نحوه عضویت در باشگاه مشتریان شما آگاه باشند. در اینجا برخی از ابزارهایی که می توانید امتحان کنید وجود دارد:

استفاده از وب سایت: کلمه کلیدی و خط پیامکی را در صفحه اصلی وب سایت خود ذکر کرده و راهنمای جامعی از نحوه استفاده از آن در اختیار کاربرانتان قرار دهید.

اشتراک در رسانه های اجتماعی: کلمه کلیدی و خط پیامکی را از طریق اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ارسال از طریق ایمیل: با ارائه اطلاعاتی در مورد سرویس پیام کوتاه جدید خود از طریق ایمیل، مشتریان فعلی را آگاه سازید.

کار شما تمام شد! اکنون لیستی از افرادی را دارید که پیامک های اطلاع رسانی و تبلیغاتی شما را انتخاب کرده اند.

در انتها پیشنهاد میکنم مقاله پنل اس ام اس کافه ها را نیز مطالعه نمایید.

خرید پنل پیامکی

جمع بندی و خلاصه

خلاصه مطالب

در ادامه خلاصه ای از مقاله ی "پنل اس ام اس بیمه + آموزش بازاریابی پیامکی نمایندگان بیمه" مشاهده می کنید.

مطالب پیشنهادی برای شما
  • پنل اس ام اس بیمه همکاران چه اهدافی دارد؟

    سامانه ارسال پیامک بیمه دسترسی به مخاطبان شما را سریعتر و آسان تر می کند. سامانه پیامکی بیمه برای نمایندگان بیمه آخرین و بهترین راه برای افزایش نرخ سودآوری و رضایت مشتری است. برای پردازش و ارائه به روزرسانی در مورد مطالبه های خود از پیام کوتاه استفاده کنید. بازاریابی پیامکی نمایندگی بیمه می تواند برند و ROI شما را افزایش دهد.

  • پنل پیامکی بیمه چه کمکی به من نماینده بیمه می کند؟

    1. با مشتریان خود رابطه برقرار کنید 2. سیاست های فروش متقابل به مشتریان موجود 3. سیاست های Upsell در هنگام تمدید 4. معرف پیدا کنید و امتیازات بیشتری کسب کنید

  • موارد استفاده عملی از بازاریابی پیامکی بیمه را شرح دهید؟

    1. اعلان های مربوط به بیمه نامه ها را ارسال کنید 2. ارسال یادآوری در مورد جلسات بیمه 3. برای به اطلاع رساندن در مورد بیمه نامه ها 4. جمع آوری داده ها برای هدف گیری بهتر 5. ایجاد روابط برای فروش بهتر بیمه نامه ها

ارسال نظر