وبلاگ

pattern

ارسال پیامک خودکار یادآوری(پرداخت اقساط و قرارملاقات)

ارسال پیامک خودکار یادآوری

استفاده از پیامک برای ارسال یادآوری قرار ملاقات می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه کسب و کار شما شود. اگر شما یک پزشک یا دندانپزشک، یک آرایشگاه زیبایی یا پیرایشگاه، یک موسسه بانکی، یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی رایگان، یک آژانس مسافرتی یا هر نوع تجارت دیگری که قرار ملاقات ها را تعیین می کند، باشید. خیلی خوب می دانید: زمانی که مشتری وقت ملاقات را از دست می دهد، چقدر ضرر می کنید. چرا این گونه است؟ حتی اگر مشتری شما در جلسه ملاقات حضور پیدا نکند، شما همچنان باید کارمندان و سایر هزینه‌های اجرایی را پرداخت کنید حتی زمانی که درآمد ندارید. ملاقات‌های از دست رفته فراوان می تواند باعث ضرر هنگفت شما شود.

بزرگترین دلیل برای عدم حضور مشتریان در جلسه ملاقات، فراموشی آن جلسه است.

هنگامی که از اس ام اس برای ارسال یادآوری قرار ملاقات ها استفاده می کنید، برای مشتریان آسان‌تر است که قرارهای ملاقات را قبل و پیش از موعد، تایید یا لغو کنند. این امر میزان عدم عدم حضور مشتریان در جلسات را کاهش می دهد و در نهایت رضایت مشتری را بهبود می بخشد. آنها از یادآوری پیامکی با ملاحظه شما قدردانی می کنند. اس ام اس همچنین موثرترین ابزار یادآوری است - با نرخ باز شدن تقریباً صد درصد و پاسخ بالا.

ارسال پیامک یادآوری اقساط

از سوی دیگر یكی از بزرگترین چالش های مشاغل مدیریت جریان وجوه نقد است. عدم تحقق اهداف مالی می تواند منجر به تأخیر در تسویه حساب حقوق و هزینه های اضافی شود. اما چگونه می توانید مشتریان را ترغیب به پرداخت به موقع کنید؟ ارسال پیامک یادآوری اقساط و وجوه به پرداخت کنندگان دیرهنگام صرفاً چند ریال هزینه دارد اما می تواند هزاران تومان صرفه جویی در شرکت شما داشته باشد. موسسات مالی و اعتباری و ارائه دهنده وام، بیشتر و بیشتر به منظور کاهش هزینه‌ها و حفظ روابط خوب با مشتریان، استراتژی های یادآوری پیامکی پرداخت اقساط را اجرا می کنند.

پنل اس ام اس؛ ابزار کلیدی ارسال خودکار پیامک یادآوری اقساط

با توجه به بالا رفتن هزینه کالاها امکان خرید نقدی بسیار کاهش یافته است، بنابراین تقاضا برای خرید قسطی به طور چشمگیری افزایش یافته است. دغدغه اصلی افراد وام گیرنده و همچنین موسسات اعطا کننده وام، پرداخت به موقع اقساط است. به همین دلیل در سامانه پیامکی همکاران اس ام اس ماژولی در نظر گرفته شده است که به واسطه آن فروشگاه ها، موسسات مالی و اعتباری و بانک ها،کسب و کارها و شرکت های بیمه می تواند به سادگی پیامک یادآوری اقساط برای مخاطبان خود ارسال کنند. برای این منظور کافیه تاریخ اقساط و تعداد اقساط مشتریان را در سیستم پنل اس ام اس وارد کنید تا سامانه پیامکی در تاریخ مورد نظر تاریخ پرداخت اقساط را برای مشتری یاداوری کند.

ماژول ارسال پیامک دوره ای همان ماژول ارسال پیامک اقساط و ارسال اس ام اس پیامک قرار ملاقات است که می توانید به صورت خودکار به صورت روزانه، ماهانه، سالانه ارسال انجام دهید. به عنوان مثال نماینده بیمه ای هستید که نیاز است برای یادآوری موعد پرداخت اقساط، پیامی جهت اعلام این مطلب به صورت ماهیانه ارسال نمایید.

فیلم آموزش ارسال یادآوری اقساط و قرار ملاقات

مراحل ایجاد ماژول یادآوری پیامکی پرداخت اقساط

1. ابتدا وارد پنل پیامک خود شوید و از منوی سمت راست گزینه "امکانات پیشرفته" سپس گزینه اقساط را انتخاب کنید.

2. در گام بعدی گزینه جدید را انتخاب کنید و دفترچه تلفن مورد نظر را که میخواهید ارسال پیامک اقساط به شماره های آن ارسال شود را انتخاب کنید.

3. سپس شماره خطی که میخواهید ارسال را از آن انجام دهید انتخاب نمایید.

4. در مرحله بعد میبایست مشخص کنید که چند روز قبل از تاریخ ثبت شده در دفترچه تلفن ارسال انجام شود.

5. گزینه "ارسال متوالی" برای این منظور است که تا روز موعد قسط، هر روز یک پیامک یادآوری قسط ارسال شود.

6. گزینه های "پیشوند" و "نام" را میتوانید در صورت تمایل به ارسال پیشوند و نام، انتخاب کنید.

7. در مرحله بعد متن پیام را وارد کنید.

8. سپس ساعت ارسال را مشخص کنید.

9. در مرحله آخر نیز میتوانید نوع قسط را به صورت ماهانه یا سالانه انتخاب نمایید.

10. سپس دکمه ثبت را بزنید تا ماژول یادآوری اقساط ثبت شود.

ارسال پیامک یادآوری قرار ملاقات

در نهایت ماژول یادآوری پیامکی اقساط را ذخیره نمایید، تبریک می گوییم شما موفق شدید ماژول اقساط را تنظیم نمایید تا در تاریخ مورد نظر پیامک یاداوری پرداخت اقساط را به صورت خودکار برای مشتریانتان ارسال کند.

اگر در استفاده و تنظیم ماژول ارسال پیامک خودکار برای یاداوری اقساط و پرداخت بدهی و قرار ملاقات ها سوالی دارید، می توانید دیدگاه خود را در بخش ارسال نظرات وارد کنید تا کارشناسان همکاران اس ام اس شما را راهنمایی نمایند.

خرید پنل پیامکی

جمع بندی و خلاصه

خلاصه مطالب

در ادامه خلاصه ای از مقاله ی "ارسال پیامک خودکار یادآوری(پرداخت اقساط و قرارملاقات) " مشاهده می کنید.

مطالب پیشنهادی برای شما
  • ارسال پیامک خودکار یادآوری چه مزایایی دارد؟

    شرکت ها، بانک ها و بیمه ها باید در صورت تاخیر پرداخت اقساط، سریعاً به مشتریان خود یادآوری کنند. یادآوری های پیامکی مربوط به پرداخت توسط همکاران اس ام اس می تواند روند کار را تسریع کرده و هزینه را کاهش دهد. همچنین ارسال پیامک یادآوری قرار ملاقات می تواند گامی بزرگ برای تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل باشد.

  • لازمه ارسال خودکار پیامک یادآوری اقساط چیست؟

    پنل اس ام اس و ماژول ارسال پیامک دوره ای یادآوری اقساط لازمه آن است. بدین منظور کافی است تاریخ اقساط و تعداد اقساط مشتریان را در سیستم پنل پیامکی وارد کنید تا سامانه پیامکی در تاریخ مورد نظر تاریخ پرداخت اقساط را برای مشتری یاداوری کند.

  • ماژول یادآوری پیامکی پرداخت اقساط همکاران چگونه است؟

    بدین منظور وارد پنل پیامک خود می شوید از بخش امکانات پیشرفته، گزینه اقساط را انتخاب می کنید. سپس دفترچه تلفن مورد نظر را انتخاب کرده و ساعت و تاریخ ارسال پیام را مشخص می کنید. در آخر توالی تکرار را انتخاب کرده و گزینه ارسال را می زنید.

ارسال نظر