وبلاگ

pattern

پاسخگوی خودکار پیامکی (+آموزش 0 تا 100 منشی پیامکی)

پاسخگوی خودکار پیامکی

پاسخگوی خودکار پیامکی بخش مهمی از بازاریابی پیامکی و خدمات به مشتری یک پنل اس ام اس ارزان قیمت است. یکی از ساده ترین و انعطاف پذیرترین ابزارها اتوماسیون پیامکی است. استفاده از آن مزایای عمده ای را برای مشاغل و مشتریان به همراه دارد. بنابراین، پاسخگوی خودکار به پیامک و ارسال اتوماتیک اطلاعات چیست و چگونه کار می کنند؟

پاسخگوی خودکار پیامکی چیست؟

پاسخگوی اتوماتیک پیامکی یک پیام رسان متنی است که پاسخ خودکار را به صورت متن ارسال می کند. پاسخگوی خودکار به پیامک یا منشی پیامکی علاوه بر ارسال پاسخ های از پیش نوشته شده، می توانند به مدیریت لیست های پاسخ شما نیز کمک کنند. در نتیجه، منشی پیامکی ابزاری انعطاف پذیر با کاربردهای فراوان برای بازاریابی، خدمات به مشتری و اصلاح و بهبود سرنخ هستند.

مشاغل می توانند از پاسخگوی خودكار پیامک های دریافتی استفاده کنند تا:

1. تخفیف و تبلیغات را به اشتراک بگذارید.     2. از مشترکین جدید استقبال کنند.

3. بلافاصله به سوالات فروش و پشتیبانی پاسخ دهند.      4 . یادآوری، به روزرسانی و هشدارهای مشتری را ارائه دهند.

5. نظرسنجی ایجاد کنند.     6. فایل ها و محتوا را به اشتراک بگذارید.

منشی پیامکی چگونه کار می کند؟

پاسخ دهی اتوماتیک به پیامک فقط به متن ارسال شده(کلمه کلیدی) به شماره پیامک اختصاصی شما پاسخ می دهد. عملی که انجام می دهد توسط ابزار اتوماسیون پنل اس ام اس مدیریت می شود. این موارد می توانند برای چندین شماره اختصاصی اعمال شوند. از سامانه پیامکی برای انتخاب جواب از لیست پاسخ های متناظر با کلمه کلیدی مورد نظر استفاده می شود. کلمه کلیدی، کلمه یا عبارتی است که در جواب کلمه کلیدی ارسال شده توسط کاربر ارسال می گررد. آنها همچنین می توانند برای چندین شماره اختصاصی و کلمه کلیدی اعمال شوند.

بنابراین کلمات کلیدی مورد استفاده، لیستی از پاسخ های مخاطب است، این پاسخ ها می تواند ترکیبی از اقدامات زیر را به همراه داشته باشد:

1. ارسال پیام متنی

2. افزودن مخاطب به دفترچه تلفن مورد نظر

3. ارسال پیام صوتی

نحوه تنظیم پاسخگوی خودکار به پیامک در همکاران اس ام اس

می توانید منشی پیامکی و پاسخگوی اتوماتیک را به آسانی تنظیم کنید، این کار در پنل اس ام اس همکاران اس ام اس با مراجعه به بخش امکانات پیشرفته > پاسخگوی خودکار > کلیک بر روی دکمه جدید آغاز می شود. اگر قبلاً شماره اختصاصی ثبت نکردید، باید شماره اختصاصی را نیز خریداری کنید.

منشی پیامکی

موارد استفاده بالقوه از پاسخگوی خودكار پیامک های دریافتی

گزینه های ساده موجود از طریق قوانین اتوماسیون، طیف وسیعی از کاربردهای بالقوه را ممکن می کند ، به ویژه اگر با فرم های دیگر پیام کوتاه خودکار ترکیب شود:

مشترک شدن در خبرنامه شما

با ارسال پیام کوتاه از یک کلمه کلیدی مانند JOIN ، ارسال متن خوش آمد گویی و افزودن آنها به دفترچه تلفن مربوطه، کاربران را قادر می سازد تا به مشترکان پیامکی شما بپیوندند. به همین ترتیب، یک کلمه کلیدی مانند STOP می تواند مخاطبی را از لیست های پیامکی شما خارج کند که به منزله انصراف از دریافت پیامک های آتی است. در هنگام استفاده از بازاریابی پیامکی باید کلمه کلیدی انصراف را قرار دهید[بازاریابی پیامکی چیست].

نظرسنجی های پیامکی

از پاسخگوی اتوماتیک به پیامک می توان برای پرسیدن سوالات چند گزینه ای استفاده کرد و برای هر پاسخ از یک کلمه کلیدی متفاوت استفاده کرد. با انتخاب سوال بعدی بر اساس کلمه کلیدی قبلی، می توانید نظرسنجی انشعابی ایجاد کنید. علاوه بر این که شما را قادر می سازد در جواب های آنها بیشتر تحقیق کنید، این امر با اجتناب از سوالات بی ربط، نظرسنجی ها را کوتاه می کند. کاهش تعداد سوالات می تواند به افزایش پاسخ های نظرسنجی پیامکی کمک کند.

پاسخ های خارج از ساعت کاری

پاسخگوی خودكار پیامک های دریافتی و ارسال اتوماتیک اطلاعات پاسخ اتوماتیک را برای ساعات غیر کاری تنظیم کنید. برای شماره های پشتیبانی مشتری، می توانید با پیشنهاد کلمات کلیدی با موضوعات رایج، پشتیبانی آفلاین ارائه دهید. این کلمات کلیدی می توانند منجر به سوالات عیب یابی یا اطلاعات بیشتر و گزینه های کلمات کلیدی شوند. متناوباً ، آنها می توانند مشتری را به لیست پشتیبانی اپراتور شما اضافه کنند.

ارسال یادآوری

پاسخگوی خودكار پیامک های دریافتی می تواند به مشتریان اجازه دهد درباره خدمات شما یادآور دریافت کنند. به عنوان مثال، یک سالن زیبایی می تواند در پاسخ به کلمه کلیدی REMINDER، زمان مراجعه بعدی خود را برای مشتریان ارسال کند(در اینجا بیشتر بخوانید). با توجه به اینکه 62٪ از افراد هنگام بیدار شدن تلفن های خود را چک می کنند، پیامک یک روش بسیار موثر برای ارسال خودکار پیامک یادآوری و کاهش رزروهای فراموش شده است.

به روز رسانی وضعیت

مشتریان را قادر به درخواست به روزرسانی از طریق اس ام اس کنید. به عنوان مثال، بررسی روند تحویل کالا یا دریافت آخرین به روزرسانی در مورد قطع خدمات. 75٪ از مردم هزاره جدید می گویند ارسال پیام کوتاه روش ترجیحی آنها برای دریافت به روزرسانی های تحویل است. استفاده از پاسخ متنی اتوماتیک برای این سوالات، پاسخ تقریباً فوری به مشتریان را در هر زمان تضمین می کند و بار کاری تیم های پشتیبانی مستقیم شما را کاهش می دهد.

برنامه تماس مستقیم با اپراتور

با ارسال پیامک به یک کلمه کلیدی مانند HELP، برای انتقال به لیست متقاضیان پشتیبانی مستقیم، کاربران می توانند از یک اپراتور مستقیم درخواست کمک کنند. گزارش های پاسخ خودکار شامل متن کامل کاربر است، بنابراین می تواند شامل اطلاعات بیشتری در مورد پرسش خود به همراه کلمه کلیدی باشد. علاوه بر پشتیبانی مشتری، این امر می تواند برای پیگیری سرنخ های جدید با ارائه جزئیات درباره نیازهای آنها در صورت درخواست تماس، نیز مفید باشد.

درخواست اطلاعات بیشتر

پاسخ های متنی اتوماتیک می توانند به کاربران اجازه دهند اطلاعات بیشتری درباره متنی که برای آنها ارسال کرده اید دریافت کنند. به عنوان مثال، مشتریان مستغلات می توانند در صورت علاقه به ملکی با کلمه کلیدی پاسخ دهند(در اینجا بیشتر بخوانید). با این کار می توانید پیام اولیه خود را ساده نگه دارید، فقط جزئیات کامل را برای افرادی که آنها را می خواهند ارسال کنید. از نظر هزینه ای نیز برای شما کارآمدتر است.

علاوه بر این، می توانید با درج شماره پیامک و کلمه کلیدی خود روی مجموعه تابلوها و علایم و نشانه ها، از این مورد برای جذب سرنخ های جدید استفاده کنید. درصورت نیاز به پاسخ فوری از طرف مشتری این مورد ایده آل است. زیرا نرخ پاسخ پیامک 209٪ بیشتر از تماس تلفنی، ایمیل یا رسانه های اجتماعی است.

پاسخگوی خودکار به پیامک

مزایای پاسخگوی اتوماتیک پیامکی

پاسخ دهندگان پیامکی خودکار در این شرایط مزایای بسیاری نسبت به سایر روش های ارتباطی دارند:

1. پاسخ های فوری به هر پیام، زندگی شما و مشتریانتان را آسان می کند. حتی هنگامی که فقط پاسخ تأیید دریافت متن آنهاست و پاسخ کاملی در راه است، این اطمینان را به مخاطبین می دهد که با پرسش آنها رسیدگی می شود.

2. با خودکار کردن پاسخ به سوالات مکرر، در وقت صرفه جویی کنید، در نتیجه وضوح تصویر خواسته کاربران بیشتر و زمان بیشتری برای تمرکز روی مسائلی است که نمی توانید اتوماتیک کنید.

3. با اطمینان از اینکه کاربران همیشه روشی ساده برای شروع مرحله بعدی از طریق یک کلمه کلیدی دارند، پیگیری و وضوح تماس را بهبود ببخشید.

4. مکالمه های اتوماتیک را با استفاده از کلمات کلیدی شاخه ای شخصی کنید و پاسخ های مربوطه را با توجه به لیست های سوالات ارسال کنید.

چرا از همکاران اس ام اس برای پاسخ دهی اتوماتیک به پیامک استفاده کنیم؟

پاسخگوی خودکار پیامکی شما را قادر می سازند با تلاش کمتری، تجربه پیامکی پیشرفته را ارائه دهید. استفاده از HamkaranSMS برای خودکار کردن پاسخ های متنی امکان پاسخگویی سریع و قابل اعتماد به مخاطبین را فراهم می کند و مدیریت لیست پاسخ های خودکار را همراه با کلمات کلیدی داخلی برای اطمینان از مطابقت متن پاسخ با سوالات انتخابی را در اختیار شما قرار می دهد.

تعرفه های خرید پنل اس ام اس

جمع بندی و خلاصه

خلاصه مطالب

در ادامه خلاصه ای از مقاله ی "پاسخگوی خودکار پیامکی (+آموزش 0 تا 100 منشی پیامکی)" مشاهده می کنید.

مطالب پیشنهادی برای شما
  • پاسخگوی خودکار پیامکی همکاران اس ام اس چیست؟

    با استفاده از HamkaranSMS می توانید به سرعت و به آسانی پاسخگوی اتوماتیک پیامکی تنظیم کنید. منشی پیامکی یا پاسخگوی خودکار به پیامک به مشتریان شما این امکان را می دهد تا کلمه کلیدی را به شماره ای اس ام اس کنند و سیستم به صورت خودکار با پیام کوتاه پاسخ دهد. ابزاری عالی برای ارائه اطلاعات درخواستی به افرادی هستند که پاسخ فوری می خواهند.

  • چرا باید از منشی پیامکی استفاده کنم؟

    برخوردهای های اول مهم است. منشی پیامکی راهی آسان برای اطمینان از خوشامدگویی به جدیدترین موارد اضافه شده به لیست شما هستند. بعلاوه ، با خودکار کردن مدیریت سرنخ ، میزان کار شما و تیم بازاریابی خود را کاهش می دهید. اگر می خواهید مشترکان را به مشتری تبدیل کنید، تعامل منظم با مخاطبان ضروری است.

  • مزایای پاسخ دهی اتوماتیک به پیامک چیست؟

    1. با خودکارسازی بازاریابی در وقت صرفه جویی کنید 2. با ارسال تخفیف و تبلیغات ، مشترکان را به مشتری تبدیل کنید 3. بدون تلاش و اتلاف وقت روابط خود را ایجاد کنید 4. هرگز فراموش نکنید که به مشتری جدید پیام دهید 5. از برقراری ارتباط مداوم با مخاطبان خود اطمینان حاصل کنید

ارسال نظر