وبلاگ

pattern

پنل اس ام اس سالن زیبایی + نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی

پنل اس ام اس سالن زیبایی

ما در HamkaranSMS.com به هزاران هزار سالن زیبایی کمک کرده ایم که با استفاده از پنل اس ام اس سالن زیبایی مشتریان جدیدی را جذب کرده و مشتریان جذب شده را نگه دارند. در طول راه، تجربیات ارزشمندی از بازاریابی پیامکی سالن زیبایی آموختیم. قصد داریم تمام دانش حاصل از تجربیات خود را در قالب یک راهنمای جامع در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

سالن های زیبایی دیگر نمی توانند از رشد نجومی بازاریابی موبایل چشم پوشی کنند. طبق آماری که اخیراً منتشر شده، تعداد دستگاه های موبایل در این کره خاکی بیشتر از تعداد افرادی است که آنها را در اختیار دارند. پیام کوتاه بیشتر به دلیل نرخ باز شدن 98٪ شناخته می شود که آن را به یک کانال بازاریابی فوق العاده موثر تبدیل کرده است.

اما افراد فقط اس ام اس را باز نمی كنند؛ متوسط نرخ كلیك در پیامک های نوشتاری 36٪ است و نرخ تبدیل پیامك ها در حدود 45٪ است. در مقایسه، سرعت باز شدن ایمیل های مرتبط با سالن های زیبایی 21٪ است. بعلاوه، میانگین زمان پاسخگویی برای یک پیام کوتاه 90 ثانیه است - در مقایسه این میانگین زمان پاسخ برای ایمیل 90 دقیقه است.

تصور غلط رایج در مورد بازاریابی پیامکی گران و دشوار بودن آن است. در حقیقت، راه حل های پیام کوتاه بسیار ارزان تر از استراتژی های تبلیغاتی سنتی هستند و همچنین بازده بازگشت سرمایه(ROI) باورنکردنی دارند. برای یک سالن زیبایی که در حال پا گرفتن(up-and-coming) است، بازاریابی پیامکی می تواند صرفه جویی در هزینه ها را به همراه داشته باشد. بیایید نگاهی بیندازیم به موثرترین استراتژی های بازاریابی پیامکی با استفاده از پنل اس ام اس سالن زیبایی.

مطالب پیشنهادی:

چگونه سالن زیبایی و آرایشگاه ها می توانند از پنل اس ام اس سالن زیبایی استفاده کنند؟

از پنل پیامکی سالن زیبایی می توان برای افزایش فروش، جذب مشتری جدید، تأیید قرار ملاقات، تعامل با مشتری و ارائه خدمات به مشتری استفاده کرد. بیایید نگاهی دقیق تر به نحوه استفاده از بستر سامانه پیامکی همکاران اس ام اس برای سالن زیبایی و آرایشگاه خود بیندازیم:

لیست قیمت ها را از طریق پیام کوتاه ارسال کنید: برای آماده سازی مشتریان برای رزرو بعدی، یک لینک کوتاه حاوی لیست قیمت سالن خود را پیامک کنید. همچنین می توانید با استفاده از قابلیت پاسخگوی خودکار پیامکی، مخاطبان شما با ارسال کلمه ای خاص مانند "قیمت" از اطلاعات مرتبط بهره مند کنید.

کوپن تخفیف ارائه دهید: به مشتریان وفادار خود با بلیط و کوپن پاداش دهید. برای تشویق مشتریان برای بازگشت در آینده برای خدمات اضافی، می توانید برای هر چند بار مراجعه پاداش درنظر بگیرید. همچنین توصیه می کنیم که پس از هر چند بار مراجعه از طریق قابلیت نظرسنجی پیامکی پنل اس ام اس، پیگیر مشتریانتان کنید.

یادآوری های قرار ملاقات را ارسال کنید یا موارد خالی را پر کنید: تأییدهای قرار ملاقات را از طریق ارسال پیامک خودکار یادآوری قرار ملاقات درخواست کنید تا تعداد عدم‌حضور مشتریان را کاهش دهید. با هدف قرار دادن مشتری با پیشنهادات ویژه می توانید تعداد عدم‌حضور را کاهش داده و قرارهای خالی را به سرعت رزرو کنید.

بازخورد فوری از مشتریان دریافت کنید: شما می توانید نظرسنجی های تلفن همراه را از طریق لینک کوتاه پیامک کنید و همچنین این نظرسنجی ها را از طریق سامانه پیامکی مدیریت کنید. مشتریان را برای انجام نظرسنجی ها تشویق کنید تا به جوایز هیجان انگیز دسترسی پیدا کنند. این به شما کمک می کند بینش ارزشمندی در مورد نحوه دریافت خدمات خود کسب کنید.

برای مشتری پیام های هدفمند ارسال کنید: از پنل پیامکی سالن زیبایی برای ارسال اطلاعات براساس علایق مشتری خود استفاده کنید. تبلیغات مربوط به علایق منحصر به فرد آنها را به آنها اطلاع دهید.

سامانه پیامکی سالن زیبایی همکاران اس ام اس

مزایای اصلی پنل پیامکی سالن زیبایی برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

سالن های زیبایی و آرایشگاه ها می توانند با استفاده از سامانه پیامکی مزایای بی شماری ببرند. در اینجا مهمترین موارد ذکر شده است:

برنامه خود را بهتر مدیریت کنید: با استفاده کارآمد از راه حل های سامانه پیامکی سالن زیبایی می توانید تعداد تماس های مشتریانی را که التماس می کنند در یک وقت تعیین شده لحظه آخری حضور یابند را کاهش داده و به شما این امکان را می دهد که روی کار خود تمرکز کنید. پاسخگویی خودکار پیامکی خود را تنظیم کنید و به همکاران اس ام اس اجازه دهید بقیه کارها را انجام دهد.

افزایش درآمد: برای تشویق مشاغل، متن های هدفمندی را برای تبلیغ محصولات جدید و قیمت های ویژه ارسال کنید.

وفاداری مشتری را تشویق کنید: اگر از طریق پیامک به مشتریان پیشنهادات ویژه را اطلاع دهید، مطمئن خواهید بود که پیام شما دیده می شود. می توانید با پیشنهادات منحصر به فرد و کوپن تخفیف به وفاداری مشتری پاداش دهید و نرخ بازگشت مجدد مشتری را افزایش دهید.

هزینه های غیرضروری را کاهش دهید: کمپین های بازاریابی پیامکی سالن زیبایی و آرایشگاه بسیار ارزان تر از استراتژی های تبلیغاتی سنتی است. به جای چاپ آگهی و تبلیغات می توانید از طریق تلفن همراه به مشتریان دسترسی پیدا کنید.

مراجعات را افزایش دهید: ارسال پیامک یادآوری ساعت حضور در سالن زیبایی، مشتریان را ترغیب می کند تا پیام شما را به دوستان یا خانواده خود ارسال کنند. بدین ترتیب مشتریان جدیدی جذب می شوند. شما می توانید با ارائه تخفیف به افراد عادی که مشتریان جدید را به سمت شما می فرستند، معرف ها را تشویق کنید.

خدمات مشتری را بهبود ببخشید: شما می توانید تمام مشکلات مربوط به گزینه های خدمات، تأیید رزرو، قرار ملاقات ها و قیمت ها را از طریق خدمات مشتری پیامکی حل کنید. می توانید این کار را با اختصاص دادن کلمات کلیدی ویژه برای پاسخگویی خودکار پیامکی(به عنوان مثال لیست قیمت، برنامه و غیره) انجام دهید. این به شما کمک می کند تا ساعت کاری و سربار را کاهش دهید.

بازاریابی پیامکی سالن زیبایی

نمونه پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی سالن زیبایی

در اینجا چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی سالن زیبایی و آرایشگاه آورده شده است که می توانید برای افزایش نرخ پاسخ خود پیاده سازی کنید.

چند نمونه متن اس ام اس یادآوری زمان مراجعه

وقت سشوار خود را در سالن "نام سالن" و "ساعت" فراموش نکنید! برای تایید عدد 1 و برای لغو عدد 2 را ارسال کنید. به زودی میبینمت!


سلام " نام مشتری" عزیز! می خواستم زمان حضور فردا بعد از ظهر شما را در سالن "نام سالن" به وقت "ساعت" یادآوری کنم. لطفاً برای لغو با "شماره تلفن" تماس بگیرید. به زودی میبینمت!

چند نمونه متن پیامک زمان مراجعه لحظه آخری

سلام "مشتری" عزیز. با رزرو قرار ملاقات برای سه شنبه یا پنجشنبه ، 20 درصد تخفیف برای آرایش بعدی خود دریافت کنید. برای رزرو قرار خود با "شماره تلفن" تماس بگیرید.

متن های تبلیغاتی (برای تشویق به انتخاب بیشتر)

با NAILS به این متن پاسخ دهید و 50٪ از مانیکور یا پدیکور بعدی خود تخفیف بگیرید.

تخفیف های دوست (برای گسترش مشتری)

این پیامک را با یک دوست به اشتراک بگذارید و به این متن پاسخ دهید تا در "نام سالن" یک اصلاح و سشوار هدیه بگیرید

روز بارانی (برای روزهای کم مشتری)

امروز برای بیرون رفتن کاملا آماده نیستید؟ ما ارزش آن را برای شما فراهم خواهیم کرد! امروز این متن را به یکی از آرایشگاه های ما نشان دهید و از 50٪ تخفیف اصلاح بهره مند شوید.

نظرسنجی پیامکی از مشتریان

فکر می کنید کارکنان ما چه چیزی را می توانند بهبود دهند:

1. مهارتهای اجتماعی

2. سرعت

3. تجهیزات

امروز رای دهید و در مراجعه بعدی خود 20٪ تخفیف بگیرید.

مشتریان را برگردانید

دلتنگ شما هستیم! اگر تا 72 ساعت آینده رزرو مراجعه بگذارید، سشوار رایگان دریافت می کنید. به زودی میبینمت! "نام سالن"


مدتی شما را ندیده ایم! امروز یک قرار ملاقات رزرو کنید و یک مانیکور رایگان دریافت کنید. به زودی میبینمت! "نام سالن "

مناسبت های خاص

تولدت مبارک " نام" عزیز! هدیه تولد "نام سالن" به شما یک سشوار اختصاصی با 50٪ تخفیف است!

معماها

معما ما را برای یک "سرویس" رایگان حل کنید: من دو پا دارم، اما آنها فقط در حالت استراحت زمین را لمس می کنند. من چی هستم؟ پاسخ خود را به این شماره ارسال کنید! "نام سالن"

اگر هنوز از مزایای بازاریابی پیامکی استفاده نکرده اید، زمان آن فرا رسیده است که این کار را انجام دهید. بازاریابی پیامکی از طریق پنل اس ام اس سالن زیبایی می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد. زیرا کارشناسان در صنعت سالن زیبایی و آرایشگاه پیام های متنی را یک روش قابل اعتماد و مقرون به صرفه می دانند که توسط مشتریان دیده و به خاطر سپرده می شوند. ما نیازهای منحصر به فرد صنعت زیبایی را درک می کنیم و بنابراین به شما کمک می کنیم تا قدرت بازاریابی پیامکی را در کسب و کار خود تحت کنترل درآورید.

خرید پنل اس ام اس

جمع بندی و خلاصه

خلاصه مطالب

در ادامه خلاصه ای از مقاله ی "پنل اس ام اس سالن زیبایی + نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی" مشاهده می کنید.

مطالب پیشنهادی برای شما
  • پنل اس ام اس سالن زیبایی همکاران اهدافی دارد؟

    برای یک سالن زیبایی که در حال پا گرفتن است، پنل اس ام اس سالن زیبایی می تواند صرفه جویی در هزینه ها را به همراه داشته باشد. پنل پیامکی سالن زیبایی کمک می کند رزروها و تعامل مشتری را با بازاریابی پیامکی انبوه افزایش دهید. فروش خود را از طریق پیام های بازاریابی فوری و یادآوری قرار ملاقات در عرض چند ثانیه انجام دهید.

  • چگونه سالن زیبایی می تواند از پنل پیامکی سالن زیبایی استفاده کند؟

    1. لیست قیمت ها را از طریق پیام کوتاه ارسال کنید 2. کوپن تخفیف ارائه دهید 3. یادآوری های قرار ملاقات را ارسال کنید یا موارد خالی را پر کنید 4. بازخورد فوری از مشتریان دریافت کنید 5. برای مشتری پیام های هدفمند ارسال کنید

  • مزایای اصلی سامانه پیامکی سالن زیبایی چیست؟

    1. برنامه خود را بهتر مدیریت کنید 2. افزایش درآمد 3. وفاداری مشتری را تشویق کنید 4. هزینه های غیرضروری را کاهش دهید 5. مراجعات را افزایش دهید 6. خدمات مشتری را بهبود ببخشید

ارسال نظر