وبلاگ

pattern

۳ استراتژی برای کسب درآمد از بازاریابی پنل پیامکی

استراتژی های کسب درآمد از بازاریابی پنل پیامکی

امروزه مصرف کنندگان آماج حملات مداوم تبلیغات آنلاین هستند که برای نمونه می توان به زنگ های هشدار شبکه اجتماعی و هرزنامه های موجود در صندوق ورودی ایمیل ها اشاره کرد. بنابراین خاموش کردن نوتیفیکشن ها توسط مالکان گوشی های هوشمند به دور از ذهن نخواهد بود.

با همه مشکلاتی که وجود دارد اما اوضاع به بدی گذشته نیست که این را مدیون بازاریاب های خلاقی هستیم که بدنبال یافتن استراتژی هایی مبتنی بر فضای مجازی و گوشی های هوشمند هستند که مشتری را فراری نمی دهد. هر چند مدت زیادی از پیدایش پیامک گذشته اما هنوز یکی از اندک کانال های در دسترس بازاریابان برای رسیدن آنی به مشتری ها است و با استراتژی هایی که در ادامه معرفی خواهند شد به شما کمک خواهند کرد تا پیام های بازاریابی پیامکی روشی برای کسب درامد شوند.

سه راه حل که منجر به کسب درآمد از کارزار بازاریابی شما می شوند.

برندهایی که بدنبال استراتژی هایی برای کسب درآمد از کارازر بازاریابی شما هستند باید پیامک را امتحان کنند. ارسال پیامک شما را قادر می سازد به گونه ای به مشتری ها دسترسی داشته باشید که دیگر رسانه های دیجیتالی در این زمینه حرفی برای گفتن ندارند. از سوی دیگر با توجه به فراهم بودن همگانی سخت افزارهای مورد نیاز ارسال و دریافت پیامک، بازاریابی پنل اس ام اسی یک روش سودآور است.

تعیین محدوده جغرافیایی: بهترین مکان، بهترین زمان در متن پیامک ارسالی

یکی از قدرتمند ترین ابزاری که با استفاده از بازاریابی پنل پیامکی از ان بهره مند می شوید تعیین محدوده جغرافیایی یا همان ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی منطقه ای با تفکیک سن و جنسیت است ،که گاهی اوقات هدف گیری جغرافیایی نیز خوانده می شود. این روش یک پارامتر مشخص را در محدوده جغرافیایی نزدیکی فروشگاه شما را هدف می گیرد و با استفاده از نرم افزارها و به کمک GPS و فرکانس رادیویی ، مشتری هایی که آن پارامتر را دارند شناسایی می کند.

تا زمانی که هدف در چند قدمی فروشگاه شماست این فرصت را دارید که یک پیامک با یک پیشنهاد غیرقابل رد کردن برای او ارسال کنید با این تفاوت که مطمئنید برخلاف نوتیفیکیشن های شبکه اجتماعی و ایمیل که معمولا خوانده نمی شوند، پیامک شما خوانده خواهد شد.

هدف گیری جغرافیایی موثرترین روش جذب مشتری است بشرطی بتوانید آنها را به هنگام در دسترس بودن خوب شناسایی کنید. پیشنهاد خود را منحصربفرد کنید. بدین منظور بهتر است دستورالعمل هایی را در متن پیامک قرار دهید. برای مثال: قرار دادن بارکد یا کد QR که می توان آن را مستقیم از روی صفحه نمایش گوشی مشتری اسکن کرد. روش دیگر که آسان تر نیز می باشد این است که از مشتری بخواهید متن پیامک را به شما نشان دهد که در این روش باید یک کد فروش (برای مقاصد حسابداری) را نیز در متن پیامک بگانجانید .

تعیین محدوده جغرافیایی: بهترین مکان، بهترین زمان در متن پیامک ارسالی

هنر پیامک نویسی

تعداد کارکترهای یک پیامک محدود است بنابراین اس ام اس شما باید تا حد امکان مختصر باشد که این امر در صورتی که پیشنهاد شما به اندازه کافی خوب باشد یک نقطه قوت به حساب می آید. توجه داشته باشید نیازی به وارد کردن مشخصات و جزییات محصول نیست. البته نباید از جذاب تر کردن پیشنهاد دریغ کرد و فقط به نوشتن درصد تخفیف اکتفا کرد.

پیامک یک کانال خصوصی است پس تا جای ممکن پیام را شخصی کنید. برای مثال :" سلام ، یک پیشنهاد ویژه برات داریم. با این پیامک یه دونه {اسم کالا} بخر دوتا ببر. فقط تا پایان امروز فرصت داری." پیشنهاد پیامکی باید مرتبط با گیرنده باشد و اطلاعات مهم مانند قیمت و زمان استفاده در آن قید شود.

هنر پیامک نویسی

قرار دادن لینک در متن اس ام اس ارسالی

برخی از بازاریاب ها معتقدند که پیامک برای هر کسب و کاری مناسب نیست. البته این جمله مخالفانی هم دارد. سودآوری بازاریابی پنل پیامکی برای فروشگاه ها واضح است اما کسب و کارهای کوچک نیز میتوانند از تکنولوژی اس ام اس بهره مند شوند. امکان قراردادن لینک و سایر رسانه ها مانند عکس یا ویدیو در متن پیامک وجود دارد که این کار باعث می شود مشتری های شما با جزییات بیشتری در مورد محصولات و سرویس های پیشنهادی شما اشنا شوند.

قرار دادن لینک در متن اس ام اس ارسالی

با استفاده از لینک شما مشتریان را بسوی محتوای مرتبط با پیامک برروی وبسایت خود هدایت کنید که در انجا می توانند به اطلاعات بیشتری دسترسی یابند. پیام های پیامکی یک کانال قدرتمند هستند که اغلب آنطور که باید و شاید در کارزارهای بازاریابی مورد استفاده قرار نمی گیرند. در صورتی که هنوز از پنل های پیامکی استفاده نکرده اید دست بجنبانید.

اگر شما قصد استفاده از سامانه پیامکی  برای پیشبرد اهداف کسب درآمدتان هستید، کافیست در همکاران اس ام اس ثبت نام کنید و با استفاده از سامانه هوشمند پیشنهاد دهنده پنل پیامکی، پنل پیامکی مناسب خودتان را دریافت نمایید.

خرید پنل اس ام اس


جمع بندی و خلاصه

خلاصه مطالب

در ادامه خلاصه ای از مقاله ی "۳ استراتژی برای کسب درآمد از بازاریابی پنل پیامکی" مشاهده می کنید.

مطالب پیشنهادی برای شما
  • تعیین محدوده جغرافیایی در متن پیامک ارسالی

    این روش یک پارامتر مشخص را در محدوده جغرافیایی نزدیکی فروشگاه شما را هدف می گیرد و با استفاده از نرم افزارها و به کمک GPS و فرکانس رادیویی ، مشتری هایی که آن پارامتر را دارند شناسایی می کند.

  • هنر پیامک نویسی

    تعداد کارکترهای یک پیامک محدود است بنابراین نیازی به وارد کردن مشخصات و جزییات محصول نیست. البته نباید از جذاب تر کردن پیشنهاد دریغ کرد و فقط به نوشتن مثلا درصد تخفیف اکتفا کرد.

  • قرار دادن لینک در متن اس ام اس ارسالی

    امکان قراردادن لینک و سایر رسانه ها مانند عکس یا ویدیو در متن پیامک وجود دارد که این کار باعث می شود مشتری های شما با جزییات بیشتری در مورد محصولات و سرویس های پیشنهادی شما اشنا شوند.

ارسال نظر