وبلاگ

pattern

پنل اس ام اس مدارس، آموزشگاه و دانشگاه ها + الگوهای پیامکی

پنل اس ام اس مدارس و دانشگاه ها

پنل اس ام اس مدارس، آموزشگاه و دانشگاه ها یک کانال ارتباطی پرطرفدار است که پیام های مهم را به سرعت به گروههایی از دانش آموزان، دانشجویان، والدین، کارمندان و اساتید ارسال می کند. بیش از 98٪ مردم به دستگاه تلفن همراهی که قادر به دریافت پیامک باشد دسترسی دارند. همچنین بیشتر پیامک ها در عرض نود ثانیه از زمان تحویل باز شده و خوانده می شوند. مخاطبان بیشتر از هر نوع وسیله ارتباط جمعی دیگری، پیامک های متنی را مشاهده و پیگیری می کنند.

سناریوهای زیادی وجود دارد که در آنها ممکن است مدارس، آموزشگاه و دانشگاه ها نیاز به ارسال پیام های مهم و فوری داشته باشند و استفاده از پنل اس ام اس برای ارسال پیامک اطلاع رسانی، روش مطمئن تری برای اطمینان از دریافت پیام ها نسبت به سایر روش ها مانند ارسال ایمیل و تماس تلفنی است. علاوه بر این، فناوری پشت سامانه پیامکی انبوه برای مدارس داده هایی را درباره نرخ باز کردن اس ام اس ها ارائه می دهد. با استفاده از این اطلاعات، مدارس می توانند از کانال های ارتباطی جایگزین برای تماس با افرادی که پیامک اطلاع رسانی را بنا به هر دلیل نخوانده اند، استفاده کنند.

مطالب پیشنهادی:

پنل اس ام اس مدارس، آموزشگاه و دانشگاه ها چگونه عمل می کند؟

مدارس، آموزشگاه و دانشگاه ها طیف وسیعی از چالش های ارتباطی را دارند - از جذب دانش آموزان و دانشجویان جدید گرفته تا تعامل با افراد موجود و خانواده های آنها. علاوه بر این، دانشجویان، والدین و کارمندان همه مشغول کار هستند. بنابراین به دست آوردن اطلاعات مهم در قبال آنها دشوار است.

اینجاست که سامانه پیامکی مدارس، آموزشگاه و دانشگاه ها وارد بازی می شود. مراکز آموزشی مختلف اعم از هنرستان ها، مدارس تیزهوشان تا دانشگاه ها دولتی و آزاد از همکاران اس ام اس برای جذب مخاطبان و دستیابی به اهداف بازاریابی خود استفاده می کنند. برخی از قابلیت های پنل پیامکی مراکز آموزشی عبارتست از:

- یک سیستم هشدار پیامکی فوری و اضطراری تنظیم کنید.

- درباره برنامه های کمک مالی اطلاعات ارسال کنید.

- تعطیلی، جلسات اولیا و مربیان و سایر رویدادها را به دانش آموزان یا والدین یادآوری کنید.

- یک خط تلفنی راه اندازی کنید که دانش آموزان یا والدین بتوانند سوال کنند.

- منابع مفیدی را به دانش آموزان و والدین ارائه دهید.

ما این موارد استفاده را با جزئیات بیشتری شرح خواهیم داد. اما در ابتدا دلیل موثر بودن پنل پیامکی برای ارسال انبوه اس ام اس اطلاع رسانی را شرح می دهیم.

سامانه پیامکی آموزشگاه ها

مزایای سامانه پیامکی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی

در دنیای امروزی راه های برقراری ارتباط بیشمارند. می توانید تماس بگیرید، نامه و ایمیل ارسال کنید و در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید. مشکل تمام این کانال ها همانطور که احتمالاً می دانید آن است که می توانند از هم گسسته و غیرقابل اعتماد باشند.

این بدان معناست که شما نمی توانید درست در همان زمان به افرادی که باید، دسترسی پیدا کنید. بنابراین والدین و دانش آموزان شما نمی توانند اطلاعات مورد نیاز خود را در صورت نیاز بدست آورند.

همه تلفن همراه خود را چک می کنند

یکی از دلایل موثر بودن پیامک این است که دانشجویان، والدین و معلمان و اساتید هرگز از تلفن خود دور نیستند. افراد به طور متوسط هر 12 دقیقه یک بار تلفن همراه خود را چک می کنند - 80 بار در روز سر خود را در تلفن های خود فرو می برند. نرخ 98٪ باز شدن پیامک ها و خوانده شدن90٪ آن در عرض سه دقیقه گواه این واقعیت است. به همین دلیل بسیاری از موسسات آموزشی از پنل پیامکی برای تماس با والدین و دانش آموزان در موارد اضطراری و فوری استفاده می کنند.

هیچ اپلیکیشن یا برنامه اضافی نیاز نیست

بسیاری از سرویس های پیام رسان موسسات آموزشی، افراد را ملزم به دانلود برنامه مد نظر خود می کنند. این تنها کاری است که مخاطبان با اکراه انجام می دهند. گوگل حتی اعلام کرد که وجود گزینه "دانلود برنامه ما" در یک وب سایت باعث می شود 69٪ از افراد بلافاصله آنجا را ترک کنند. از طرف دیگر ، همه به تلفن همراه دسترسی دارند و می دانند چگونه پیامک دریافت یا ارسال کنند. بنابراین نیازی به دانلود برنامه خاص دیگری ندارند.

این کانالی است که دانشجویان و کارآموزان شما ترجیح می دهند

افراد کانال ارتباطی که برایشان مفید باشد ترجیح می دهند. این امر به ویژه در مورد نوجوانان امروزی که علاقمند به ارسال پیامک هستند بیشتر صدق می کند. حتی یک مطالعه نشان داد که:

- 86٪ دانش آموزان اعلام کردند که پیامک دریافتی به آنها كمك می كند تا تکالیفی كه هنوز انجام نداده اند را انجام دهند.

- ٪ 85 دانش آموزان گزارش کردند که پیامک ها ارسالی، آنها را در مورد کاری هایی که متوجه نشده بودند انجام دهند، آگاه می کنند.

هیچ کانال دیگری وجود ندارد که بتواند همچین سطح تعامل بالایی را تضمین کند. این امر برای استراتژی ارتباطی مدرسه، دانشگاه ها و موسسات آموزشی شما بسیار ارزشمند است.

بازاریابی پیامکی مراکز آموزشی

مدارس و دانشگاه ها چگونه می توانند از سامانه پیامکی همکاران اس ام اس استفاده کنند؟

از آنجا که پیام های متنی سرعت باز شدن و پاسخ باورنکردنی دارند، باعث ایجاد انقلابی در سراسر موسسات دانشگاهی و آموزشی شده اند. خواه درمورد یادآوری مهلت، طوفان متنی یا هشدارهای اضطراری صحبت کنیم. راه حل های پیام کوتاه انبوه، سریعترین و موثرترین راه برای انتقال پیام شما به یک گروه بزرگ است[پیامک انبوه چیست].

در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید از پنل پیامکی HamkaranSMS برای اهداف دانشگاهی و مدارس استفاده کنید:

1. مهلت و تاریخ امتحانات را به اطلاع دانشجویان و دانش آموزان برسانید. هشدارهای متنی مدرسه می تواند برای یادآوری دانش آموزان در مورد پروژه ها، مهلت تعیین تکلیف، ثبت نام، فارغ التحصیلی، برگرداندن کتاب، تاریخ امتحان و سایر رویدادهای مهم یادآوری شوند.

2. ارسال هشدارهای اس ام اس اضطراری و تعطیلی مدرسه. با کمک سرویس پیامک انبوه همکاران اس ام اس، مدارس می توانند فوراً موارد اضطراری، منع آمد و شد امنیتی، تصادفات یا اشخاص مشکوک را به دانش آموزان و والدین اطلاع دهند یا هشدارهای تعطیلی مدرسه را ارسال کنند.

3. یادآوری های نشست دانشجویی ارسال کنید. با استفاده از ویژگی های ارسال پیامک گروهی همکاران اس ام اس، می توانید بلافاصله یادآوری هایی را برای جلسات دانشجویی، فعالیت های باشگاهی، کنسرت ها یا رویدادها ارسال کنید. با این کار دیگر نیازی به تابلو اعلانات نیست.

4. پیوندهایی به اطلاعات و نمرات دوره ارائه دهید. پیامک های آموزشی می توانند شامل پیوندهایی به اطلاعات دوره، کتابشناسی، کتاب، گزارش مدارس و برگه های نمره باشند. در صورت "گم شدن" گزارش ها، می توان هشدارهای پیام کوتاه را برای والدین ارسال کرد.

5. آگاهی را در مورد آزار و اذیت افزایش دهید. قلدری در مدرسه یکی از مشکلات روزافزون دنیای امروز است. خدمات پیام‌کوتاه دو طرفه می‌تواند برای توانمندسازی دانشجویان و دانش آموزان و ارائه پشتیبانی بسیار مورد نیاز به کار گرفته شود.

6. حضور و غیاب با والدین را تأیید کنید. برای اطلاع از تعطیلی مدارس، تغییر برنامه و رویدادها می توانید از پیام کوتاه دو طرفه استفاده کنید. همچنین می توان با ارسال پیامک یادآوری قرار ملاقات، حضور والدین در مدارس یادآوری و تضمین کرد.

نمونه متن پیامک مدارس و دانشگاه ها

نمونه متن پیامکی مفید برای مدارس و موسسات آموزشی

1. پیام پذیرش

والدین عزیز ،

لطفا فرم پذیرش را همراه با هزینه های ثبت نام قبل از *تاریخ * ارسال کنید. برای جزئیات بیشتر به bit.ly/admissions مراجعه کنید.

* نام مدرسه *

2. متن های حضور و غیاب و انضباطی

* نام دانش آموز * امروز بدون اطلاع قبلی غایب بود. لطفا نامه دلیل غیبت فرزند خود را بفرستید.

* نام مدرسه *

3. جلسات اولیا و مربیان

والدین عزیز ،

لطفاً در جلسه بعدی اولیا و مربیان که برای *تاریخ * از *ساعت * برنامه ریزی شده است شرکت کنید.

* نام مدرسه *

4. پیامک های تعطیلات

والدین عزیز ،

این مدرسه به دلیل *نام تعطیلات* در *تاریخ * تعطیل خواهد شد.

* نام مدرسه *

5. نتایج آزمون

والدین عزیز ،

نتایج *نام امتحان* همراه با *نام فرزند* شما ارسال شده است.

*نام مدرسه*


والدین عزیز ،

نمرات *نام دانش آموز* عبارتند از: تاریخ: *نمره* ، زبان: *نمره* ، ریاضی: *نمره*..

*نام مدرسه*

6. الگوهایی پیامکی برای دانش آموزان و دانشجویان

دانش آموز عزیز،

امتحانات نیم سال از 12/01/2021 آغاز می شود. شروع به مطالعه کنید!

*نام مدرسه*


*نام دانشجو* عزیز ،

موارد اضافی برای کلاس ریاضی را می توان در اینجا یافت: bit.ly/science-materials.

*نام مدرسه*


دانش آموز عزیز،

به دلیل نامساعد بودن هوا، مسابقه ورزشی در *تاریخ* به تعویق افتاده است.

* نام مدرسه *

آیا قصد استفاده از راه حل های پیامکی مدارس و مراکز آموزشی را دارید؟ ما که خیلی دوست داریم در شروع کار به شما کمک کنیم! گام بعدی آن است که از طریق لینک زیر در سامانه پیامکی ثبت نام کنید و آن را امتحان کنید. اگر سوال بیشتری دارید، می توانید نسخه ی نمایشی سامانه را نیز درخواست دهید. همچنین می توانید از طریق شماره 02191090523 با ما تماس بگیرید یا از چت آنلاین گوشه صفحه استفاده کنید.

جمع بندی و خلاصه

خلاصه مطالب

در ادامه خلاصه ای از مقاله ی "پنل اس ام اس مدارس، آموزشگاه و دانشگاه ها + الگوهای پیامکی" مشاهده می کنید.

مطالب پیشنهادی برای شما
  • پنل اس ام اس موسسات آموزشی همکاران چه اهدافی دارد؟

    پنل اس ام اس مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی ارائه دهنده بینشی از راههای بهره مندی بخش آموزش از راه حل های پیامکی همچون یادآوری های پیامکی، اعلان ها و هشدارهای اس ام اسی، پیامک های مربوط به پذیرش ها و نتایج آزمون است. سامانه پیامکی مدارس در مورد رویدادهای آینده، نتایج امتحان، تکالیف و گزارش حضور و غیاب به والدین اطلاع می دهد.

  • قابلیت های پنل پیامکی مراکز آموزشی چیست؟

    1. یک سیستم هشدار پیامکی فوری و اضطراری ارائه می دهد. 2. درباره برنامه های کمک مالی اطلاع رسانی می کند. 3.تعطیلی، جلسات اولیا و مربیان و سایر رویدادها را به دانش آموزان یا والدین یادآوری می کند. 4. منابع مفیدی را به دانش آموزان و والدین ارائه می دهد.

  • مزایای سامانه پیامکی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی چیست؟

    1. همه تلفن همراه خود را چک می کنند. 2. هیچ اپلیکیشن یا برنامه اضافی نیاز نیست. 3. این کانالی است که دانشجویان و کارآموزان شما ترجیح می دهند.

ارسال نظر