وبلاگ

pattern

پنل اس ام اس پزشکان + سامانه پیامکی مراکز بهداشتی و درمانی

پنل اس ام اس پزشکان، مراکز بهداشتی و درمانی

برای پزشکان، دندانپزشکان، مراکز بهداشتی و درمانی، بازاریابی پیامکی از طریق پنل اس ام اس چیزی بیش از ارتقا خدمات پزشکی حیاتی است. کار با یک پنل اس ام اس پزشکان و مراکز بهداشتی و درمانی به کلینیک، بیمارستان یا مرکز پزشکی شما اجازه می دهد کانال های ارتباطی فوری بین بیماران و پزشکان و کارمندان ایجاد کند تا بالاترین کیفیت مراقبت را ارائه دهند. از برقراری ارتباط با بیمارانی که نیاز به نظارت مداوم دارند تا اطلاع از اینکه کارکنان در یک روز غیرمعمول کجا می روند، بازاریابی پیام کوتاه برای مراکز مراقبت های بهداشتی به اصلی ترین روش های عملیاتی پزشکی در داخل کشور و همچنین در سراسر جهان تبدیل شده است.

هدف نهایی هر متخصص و مرکز مراقبت های بهداشتی باید ارائه بالاترین کیفیت خدمات مراقبت های پزشکی باشد. سامانه پیامکی مراکز بهداشتی و درمانی به شما امکان دستیابی به این مهم را می دهد. ارسال پیامک می تواند به رشد مراکز مراقبت های بهداشتی در جامعه کمک کند.

مطالب پیشنهادی:

بازاریابی پیامکی از طریق پنل اس ام اس پزشکان و مراکز بهداشتی و درمانی

سال ها بود که سایت و اپلیکیشن رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام چهره مراکز خدمات درمانی را نشان می دادند. داستان های موفقیت بیمار و تبلیغات رویدادهای ویژه، عمومیت بسیاری در شبکه های اجتماعی به دست آورده اند. اکنون، سامانه های پیامکی با اجازه دادن به پزشکان و مراکز خدمات درمانی برای ارسال پیامک های 160 کاراکتری، جنبه بازاریابی جدیدی پیدا کرده اند. این پیام ها برای همه موارد از بروزرسانی وضعیت بیمار گرفته تا اخبار مربوط به اقدامات پزشکی در حال ظهور استفاده می شوند.

به قدرت ارسال صدها یا هزاران اس ام اس به مشترکان در آن واحد فکر کنید. زمانی که جهان منتظر انتشار واکسنی برای ویروسی بالقوه کشنده است، داشتن توانایی انتشار به روزرسانی درباره وضعیت واکسن جدید، مشترکان را در جریان اطلاعات ناشناخته آینده قرار می دهد. برای رشد کسب و کار خود باید با بیماران فعلی و بالقوه خود اعتماد کنید. بازاریابی پیامکی به مطب ها و مراکز بهداشتی کمک می کند تا اعتبار خودشان را نزد مراجعه کنندگان و بیماران افزایش دهند.

سامانه پیامکی پزشکان، مراکز درمانی و بهداشتی

مزایای بی‌شمار پنل پیامکی دکترها و مراکز درمانی

چرا باید بازاریابی پیامکی از طریق پنل پیامک را در مدل عملیاتی خود بگنجانید؟ در اینجا دلایل زیادی برای ذکر کردن وجود دارد، اما اجازه دهید به برخی از آنها اشاره کنیم.

نرخ باورنکردنی بالای باز کردن و خواندن پیامک

ارسال ایمیل وسیله ای است که بسیاری از سازمان های بهداشتی در تماس با بیماران و کارمندان از آن استفاده می کنند، اما ایمیل ها اغلب باز نمی شوند یا در یک پوشه هرزنامه قرار می گیرند.

برعکس، نرخ باز شدن پیام های کوتاه نزدیک 95٪ است، این بدان معناست که شما می توانید روی مشترکین پیامک خود حساب باز کنید تا حرف های شما را بخوانند. در عوض ایمیل ها که اغلب در صندوق ورودی شلوغ قرار می گیرند و یا تماس های تلفنی که مستقیماً به پست صوتی منتقل می شوند، برقراری ارتباط از طریق پیام کوتاه به شما اطمینان می دهد که تقریباً همه پیام های شما را به موقع می خوانند. این بدان معنی است که اخبار یا به روزرسانی های شما به افرادی که بیشترین نیاز را به آنها دارند، می رسد.

مقرون به صرفه و موثر

درصنعتی که هزینه ها می توانند از کنترل خارج شده و بودجه ها به طور فزاینده ای کاهش یابد، استفاده از یک ابزار ارتباطی مقرون به صرفه راهی برای پیش بردن است. سامانه پیامکی یک بودجه نسبتاً کوچکی را از یک مرکز درمانی و بهداشتی از آن خود می کند و بازده سرمایه گذاری آن چندین برابر هزینه انجام شده است. شما یک رسانه بازاریابی جامع کانال ارتباطی فوری و راهی برای ایجاد اعتماد و وفاداری به مشتری کسب می کنید.

بازاریابی پیامکی برای مراکز درمانی و بهداشتی راهی مقرون به صرفه به جای هزینه کردن بیلبوردهای گران قیمت و پیام تبلیغاتی بین برنامه های تلویزیونی است.

راحتی استفاده محلی و جهانی

دستگاه های تلفن همراه قطعه مهم معمای ارتباطی ارائه دهندگان خدمات بهداشتی است. به دلیل راحتی آن، مصرف کنندگان از دستگاه های تلفن همراه خود برای همه چیز از خرید تا رژیم استفاده می کنند، حتی برای پیدا کردن بیمارستان یا کلینیک پزشکی و دندانپزشکی در نزدیکی آنها. همین راحتی استفاده در مورد نیازهای مرکز بهداشتی و درمانی شما صدق می کند، خواه زمانبندی قرار ملاقات باشد یا به روزرسانی مراقبت های ویژه.

با داشتن یک بستر بازاریابی پنل پیامکی که دامنه قدرتمند محلی و جهانی را فراهم می کند، مرکز مراقبت های بهداشتی شما می تواند به راحتی با بیماران و کارمندان در هر کجا که باشد در تماس باشد. ماموریت های امدادرسانی به حوادث غیرمترقبه، شرایط اضطراری و مسافرت دیگر موانعی نیستند که بخواهند شما را از ارائه بهترین خدمات موجود بازدارند.

پنل پیامکی پزشکان، مراکز درمانی و بهداشتی

راه های استفاده از سامانه پیامکی در حوزه بهداشت و درمان

بازاریابی اس ام اسی برای کلینیک ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی به معنای فریاد زدن آخرین آفرها و تخفیف ها نیست. در عوض، امکانی است برای انتقال اخبار مهم مراقبت های بهداشتی که مردم باید به صورت لحظه ای بدانند.

مدیریت زمان را به حداکثر برسانید

بدون در نظر گرفتن پاسخ دهندگان اورژانس، مسلماً هیچ حرفه ای نیازی به مدیریت وقت خود بهتر از شخصی که در صنعت مراقبت های بهداشتی کار می کند، ندارد. پیامک متنی زمان متخصصان و مراکز بهداشتی و درمانی را برای برقراری تماس، پاسخ دادن به پیام های صوتی، بررسی و گزینش کردن ایمیل ها و آدرس دهی به کانال های ارتباطی دیگر کاهش می دهد. پیامک متنی روشی سریع و آسان برای برقراری ارتباط متخصصان مراقبت های بهداشتی و درمانی با کارمندان و و بیماران است.

ارسال یادآوری های قرار ملاقات

قبل از پیام کوتاه، بهترین راه برای دسترسی به بیماران، گذاشتن یادآوری وقت ملاقات بر روی پیام گیر تلفن همراه آنها بود. اما با وجود پیام های اسپم و همچنین تمایل روزافزون مردم به ارسال پیام کوتاه، تقریباً مانند گذشته موثر نیست.

اما اکنون می توانید یادآوری های قرار ملاقات را از طریق اس ام اس ارسال کنید. با امکان دریافت وضعیت تحویل هر پیام، می توانید اطمینان حاصل کنید که یادآوری های شما به موقع به دست بیماران می رسد و حتی راهی آسان برای برنامه ریزی مجدد یا لغو قرار ملاقات به آنها ارائه می دهید.

نسخه ها را مجدد تجویز یا به روز کنید

یادآوری مهم دیگر که بیماران شما باید دریافت کنند، تجویز مجدد داروهای حیاتی آنها است. عواقب پزشکی فراموش شدن تجویز مجدد دارو می تواند برای چند روز یا چند ماه ادامه داشته باشد. با استفاده از پیام کوتاه، سازمان های بهداشتی و درمانی می توانند یادآوری های بیمار را برای تجویز مجدد نسخه های خود ارسال کنند. هرگاه زمان به روزرسانی یا تمدید نسخه فرا رسید، پیامک نیز می تواند در این زمینه کمک کند.

سمینارها و کنفرانس ها را اعلام کنید

دوره و زمانه ارسال اعلانات در تابلوهای اعلانات و یا ارسال اعلانات در رسانه‌های اجتماعی در مورد سمینارها و کنفرانس‌های آتی به پایان رسیده‌ است . پیام رسانی متنی تضمین می کند که همه افراد اطلاعات به موقع در مورد این وقایع مهم را دریافت می کنند. شما می توانید برای سنجش میزان علاقه خود در یک سمینار پیام ارسال کنید، به روزرسانی های کلی رویداد را ارائه دهید و حتی پس از پایان رویداد، خلاصه یا لینک هایی به صفحه کنفرانس ارائه دهید. اگر سازمان مراقبت های بهداشتی شما میزبان این رویداد است، می توانید با استفاده از پیام کوتاه رزروها را پیگیری کرده و یادآوری ها را برای سخنرانان و مجریان برنامه ارسال کنید.

بازاریابی پیامکی دکترها و مراکز درمانی

بازاریابی پیام کوتاه توسط پنل پیامکی همکاران اس ام اس

همکاران اس ام اس از سه نقطه نظر(سرعت، قیمت و تبلیغ) مرتبط با ادغام سرویس های پیام کوتاه در قالب مراکز مراقبت های بهداشتی شما حمایت می کند. با استفاده از سامانه پیامک، شما یک ابزار پیام رسان ارزان قیمت دارید که با ارائه ارتباطات فوری و جامع، کسب و کار و بیماران خودتان را راضی و سالم نگه می دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه ها و اینکه چطور HamkaranSMS می تواند کسب وکار شما را در حوزه بهداشت ودرمان متحول کند بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید پنل اس ام اس و تعرفه ها

جمع بندی و خلاصه

خلاصه مطالب

در ادامه خلاصه ای از مقاله ی "پنل اس ام اس پزشکان + سامانه پیامکی مراکز بهداشتی و درمانی" مشاهده می کنید.

مطالب پیشنهادی برای شما
  • پنل اس ام اس پزشکان و مراکز درمانی همکاران چه اهدافی دارد؟

    پنل اس ام اس پزشکان و مراکز بهداشتی و درمانی اجازه می دهد کانال های ارتباطی فوری بین بیماران و پزشکان وکارمندان ایجاد کند تا بالاترین کیفیت مراقبت را ارائه دهند. سامانه پیامکی مراکز بهداشتی و درمانی کمک می کند هر متخصص و مرکز مراقبت های بهداشتی بالاترین کیفیت خدمات مراقبت های پزشکی را ارائه دهد.

  • مزایای پنل پیامکی دکترها و مراکز درمانی چیست؟

    1. نرخ باورنکردنی بالای باز کردن و خواندن پیامک 2. مقرون به صرفه و موثر 3. راحتی استفاده محلی و جهانی

  • روش های استفاده از سامانه پیامکی در حوزه بهداشت و درمان چیست؟

    1. مدیریت زمان را به حداکثر برسانید 2. ارسال یادآوری های قرار ملاقات 3. نسخه ها را مجدد تجویز یا به روز کنید 4. سمینارها و کنفرانس ها را اعلام کنید

ارسال نظر