وبلاگ

pattern

پنل اس ام اس کافی شاپ و کافه ها ♥️ (30% تخفیف) | همکاران SMS

پنل اس ام اس کافی شاپ و کافه ها

با محو شدن زمستان از خاطرات ما، زمان آن فرا رسیده است که کافه یا کافی شاپ شما فصل ارائه خدمات در فضای باز را آغاز کند. تجدید ناهار خوری در فضای باز یا رونمایی از یک پاسیو کاملاً جدید به این معنی است که شما باید راهی برای اطلاع رسانی از گزینه های خدمات در فضای باز خود پیدا کنید. 

آیا برای انتشار اخبار فصل پاسیو خود از توییتر استفاده می کنید؟ آیا ارسال ایمیل اطلاع رسانی به مشترکین در مورد خدمات ارائه شده در فضای باز، کار درستی است؟ اگرچه چندین ابزار دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که می توانند افتتاح فصل جدید پاسیو را به خوبی تبلیغ و اطلاع رسانی کنند، اما یک راه حل دیجیتال مارکتینگ در میان بقیه برجسته است: بازاریابی پیامکی از طریق پنل اس ام اس کافی شاپ و کافه ها.

چرا پنل اس ام اس کافی شاپ و کافه ها گزینه مناسبی برای بازاریابی دیجیتال است؟

1. بیش از 90 درصد از کاربران دستگاه های تلفن همراه پیام های متنی را در پنج دقیقه اول پس از دریافت آنها می خوانند.

2. هر کاربر تلفن همراه به طور متوسط بیش از 100 بار در روز به تلفن همراه خود نگاه می کند.

3. تقریباً 70 درصد از افراد جامعه ترجیح می دهند پیشنهادات تجاری را از طریق پیام کوتاه دریافت کنند.

4. بازاریابی پیامکی مقرون به صرفه است، با بسته‌ها و برنامه‌های پرداخت متناسب با هر بودجه[بازاریابی پیامکی چیست].

مزایای بازاریابی پیامکی برای کافه ها و کافی شاپ ها

اس ام اس مخفف سرویس پیام کوتاه است و منظور ما از کوتاه، پیام‌هایی است که از 70 کاراکتر بیشتر نمی‌شوند. با این حال، اجازه ندهید که شما را محدود کند. ایموجی ها، پیوندها و متون دارای MMS به این معنی است که تنها محدودیت، تخیل شماست. پیام های کوتاه و واضح روشی موثر برای دستیابی به مشترکین در زمان واقعی است.

در اینجا برخی از مزایای دیگر بازاریابی پیامکی از طریق پنل اس ام اس کافی شاپ و کافه ها آورده شده است:

1. مشترکین را از تخفیف های روزانه مطلع کنید

2. در تمام ساعات و خارج از ساعت با کارکنان در تماس باشید

3. مشتریان جدید را جذب کنید

4. برای پاداش دادن به مهمانان تخفیف ارائه دهید

5. افزایش آگاهی از برند در رویدادهای خاص

6. فروش مکرر مشتری را افزایش دهید

ارسال پیامک انبوه توسط کافی شاپ و کافه ها

سامانه پیامکی کافه ها و کافی شاپ ها چگونه کار می کند؟

یادگیری نحوه عملکرد بازاریابی پیامکی مستلزم استفاده از رمز و رازهای قرن های پیشین برای به دست آوردن دانش نیست. شما با یک سامانه پیامکی معتبر ارتباط برقرار می کنید که طیف گسترده ای از ابزارهای پنل اس ام اس ارائه می دهد که این شرکت با تیم فنی خود پشتیبانی می کند. کلید پیدا کردن پنل پیامکی مناسب آن است که بدانید دقیقاً چه چیزی را از یک سامانه پیام کوتاه می خواهید.

سپس، برای ارسال پیام های بازاریابی متنی، باید هم از مشتریان بالقوه و هم از مشتریان وفادار خود موافقت اخذ نمایید. شما می توانید این کار را از طریق یک فرآیند انتخاب عمومی انجام دهید، مانند تبلیغ سرویس پیام کوتاه خود در فروشگاه و وب سایت خود، یا با درخواست فعالانه از مشتریان برای شرکت کردن، مانند یک برنامه وفاداری یا دریافت رسیدهای الکترونیکی در مرحله تسویه حساب. پس از ثبت نام، از سوی مشترکین پیام خوش آمدگویی دریافت می شود که باید به آن پاسخ دهند و به طور رسمی اجازه دریافت پیام ها را می دهند.

کلمات کلیدی کلید موفقیت هستند

بازاریابی پیامکی با ثبت نام برای یک کد کوتاه و ایجاد کلمات کلیدی به یاد ماندنی که مشترکین شما می توانند برای تعامل با پیام های شما استفاده کنند، آغاز می شود. کلمات کلیدی به طور کلی باید کوتاه، آسان برای تایپ و به یاد ماندنی باشند. به غیر از آن، می توانید هر ترکیبی از اعداد و حروف را ایجاد کنید یا حتی فقط از ایموجی ها استفاده کنید! فرض کنید کافی شاپ شما یک ترکیب صبحانه را به منوی اضافه کرده است. می توانید با ارسال یک پیشنهاد تبلیغاتی به مشترکین خود اطلاع دهید که می توانند با ارسال پیامک کلمه کلیدی BLEND را درخواست کنند.

به طور خودکار به مشترکین جدید خوش آمد می گوید

اولین پیامی که می‌فرستید ممکن است مهم‌ترین پیام باشد—این می‌تواند تفاوت بین بار آوردن یک مشتری مادام‌العمر یا از دست دادن کسب‌وکارتان به یک رقیب باشد. برای هر مشترک جدید، اولین پیامی را بفرستید که به گرمی از آنها استقبال می‌کند و شامل هر گونه اطلاعات مهم انتخاب یا انصراف است. همچنین باید یک پیشنهاد سخاوتمندانه را ارائه دهید، که می تواند یک سفارش رایگان شیرینی یا کیسه ای از یکی از محبوب ترین مخلوط های قهوه شما باشد.

مطالب پیشنهادی:

نحوه استفاده از بازاریابی پیامکی برای کافه ها و کافی شاپ ها

با بیش از 10000 کافی شاپ و هزاران کافه فعال در کشور، رقابت در مورد جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان معمول سخت است. رویکردهای دیجیتال مارکتینگ سنتی مانند ساخت یک وب سایت مناسب برای بازدیدکنندگان دیگر آن طور که باید جواب نمی دهد. شما باید با ادغام نرم افزار بازاریابی پیامکی در استراتژی های بازاریابی فعلی خود خارج از چارچوب بازاریابی فکر کنید.

یک برنامه وفاداری ایجاد کنید

استارباکس به عنوان استانداردی برای اجرای یک برنامه بسیار موفق وفاداری مشتری، به ایجاد تغییراتی ادامه می دهد که سطح ارائه خدمات برتر را بالا می برد. اما برای داشتن یک برنامه وفاداری عالی، لازم نیست یک زنجیره بین المللی باشید. 

کافه یا قهوه خانه شما می تواند از یک پلت فرم ارسال پیامک مقرون به صرفه برای پاداش دادن به مشتریانی که چندین بار در هفته از کسب و کار شما بازدید می کنند استفاده کند. تصمیم بگیرید که چه نوع برنامه پاداشی را می خواهید ارائه دهید، کلمه کلیدی مناسب را برای مشتریان خود انتخاب کنید و سپس پایگاه بزرگتری از کسب و کار تکراری را جذب کنید.

دریافت بازخورد مشتری در زمان واقعی

مشتریان شما دوست دارند در انتخاب آیتم های منو مشارکت داشته باشند و همچنین در مورد نحوه راه اندازی اولین پاسیو جدیدتان که مدت ها منتظرش بودید، نظر بدهند. بازاریابی پیامکی برای کافه شاپ ها و قهوه خانه ها شامل تماس با مشتریان شما برای دریافت بازخورد در زمان واقعی است.

از طریق یک سامانه پیامکی، می‌توانید ایده‌هایی در مورد ویژه‌های روزانه، ترکیبات موجود در آیتم ها و حتی دکوراسیون عمومی خود بخواهید. مشترکین حتی می توانند سفارشات خود را از طریق پیامک ارسال کنند و پس از بازدید اخیر یا دریافت سفارش، می‌توانید از مشتری بخواهید که درباره کیفیت غذا، نوشیدنی و خدمات بازخورد ارسال کند.

بازاریابی پیامکی کافی شاپ و کافه ها

ارسال اعلان رویدادهای ویژه

کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها به دلیل میزبانی رویدادهای موسیقی زنده، از یک خواننده فولکلور انفرادی گرفته تا یک گروه چهار نفره سرحال ، مشهور هستند. بهترین راه برای بازاریابی رویدادهای ویژه برای هر کسب و کاری که در صنعت غذاخوری های تخصصی فعالیت می کنند چیست؟ 

شما اعلان‌های پیامکی ارسال می‌کنید که نه‌تنها به مشترکان از رویدادهای ویژه آینده هشدار می‌دهد، بلکه چند روز قبل از یک رویداد ویژه برنامه‌ریزی‌شده به آنها یادآوری می‌کند. چه در حال پذیرایی از یک نمایشگاه محلی باشید، چه میزبان یک رویداد با موضوع تعطیلات، یا اعلام یک خط جدید فنجان های دوستدار محیط زیست، ارسال اعلان رویدادهای ویژه برای مشترکین خود مطمئنا باعث فروش و رضایت مشتری می شود.

از کوپن های دیجیتال و کدهای QR استفاده کنید

روزگار استفاده از کوپن های چاپی پرهزینه و ارسال تبلیغات از طریق پست برای ارائه تخفیف ها گذشته است. در عوض، از کوپن های دیجیتال و کدهای QR برای ارسال پیشنهادات مستقیم به مشترکان استفاده کنید. برای ایجاد علاقه به کافه یا کافی شاپ خود می توانید تخفیف ها و پیشنهادات زمانی محدود را به صورت بلادرنگ اعلام کنید. با این حال، اطمینان حاصل کنید که مشترکان خود را با کدها غرق نکنید و مطمئن شوید که همه پیشنهادات ارزشمند هستند.

با همکاران اس ام اس تجربه متفاوتی را رقم بزنید

پنل اس ام اس کافی شاپ و کافه ها یکی از ساده ترین و موثرترین تاکتیک های بازاریابی دیجیتال است. اما با همکاران اس ام اس، فراتر از این مزایا می‌رویم تا پنل پیامکی مقرون‌به‌صرفه و مقیاس‌پذیر را با پوشش سراسری و پشتیبانی 24 ساعته از مشتری به شما ارائه دهیم. مطمئن هستیم که می‌توانیم نیازهای منحصربه‌فرد شما را برآورده کنیم و به شما کمک کنیم از رقبا متمایز شوید. همین امروز با ما تماس بگیرید تا درباره اینکه چگونه می توانیم کسب و کار شما را توسعه دهیم و فروش را افزایش دهیم بیشتر بدانید.

خرید پنل اس ام اس

جمع بندی و خلاصه

خلاصه مطالب

در ادامه خلاصه ای از مقاله ی "پنل اس ام اس کافی شاپ و کافه ها ♥️ (30% تخفیف) | همکاران SMS" مشاهده می کنید.

مطالب پیشنهادی برای شما
  • پنل اس ام اس کافی شاپ و کافه ها چقدر موثر است؟

    علیرغم وجود ابزارهای بازاریابی متعدد، صاحبان کافه ها پنل پیامکی کافی شاپ را ترجیح می دهند زیرا مستقیم ترین کانال برای ایجاد آگاهی از برند است. پیامک در مقایسه با سایر اشکال بازاریابی مانند ایمیل، تماس، آگهی به وضوح برنده است. تقریباً تنها 22 درصد از مردم یک ایمیل را باز می‌کنند در حالی که پیامک دارای نرخ باز شدن فوق‌العاده 98 درصد است که محبوب‌ترین ابزار تبلیغاتی است.

  • نحوه استفاده از سامانه پیامکی کافی شاپ برای بازاریابی چگونه است؟

    یک برنامه وفاداری ایجاد کنید - دریافت بازخورد مشتری در زمان واقعی - ارسال اعلان رویدادهای ویژه - از کوپن های دیجیتال و کدهای QR استفاده کنید

  • مزایای بازاریابی پیامکی برای کافه ها و کافی شاپ ها چیست؟

    مشترکین را از تخفیف های روزانه مطلع کنید - در تمام ساعات و خارج از ساعت با کارکنان در تماس باشید - مشتریان جدید را جذب کنید - برای پاداش دادن به مهمانان تخفیف ارائه دهید - افزایش آگاهی از برند در رویدادهای خاص - فروش مکرر مشتری را افزایش دهید

ارسال نظر