وبلاگ

pattern

پنل اس ام اس پایگاه بسیج (سامانه پیامکی بسیج دانشجویی)

پنل اس ام اس بسیج

پنل اس ام اس بسیج توانسته است در اطلاع رسانی اخبار و جلب مشارکت بسیجیان عزیز در سراسر پایگاه های بسیج کشور نقش موثری را ایفا کند. این پنل پیامکی کامل به عنوان یک وسیله ارتباطی ارزان و ساده سعی دارد نشان دهد با کمترین هزینه هم می توان یک تبلیغات درست و موثر داشت. از سوی دیگر سامانه پیامکی بسیج دانشجویی توانسته تحقق اهداف فرهنگی را تسریع ببخشد و در رشد و تکامل دانشجویان گرامی نقش بسزایی ایفا کند.

معرفی پنل اس ام اس بسیج

سامانه ارسال پیامک بسیج در زمانی عرضه می شود که تلفن همراه در دستان تک تک افراد جامعه قرار دارد. در سالهای نه چندان دور که هنوز استفاده از تلفن همراه و برقراری ارتباط توسط پیامک مابین افراد رواج نداشت؛ باید از ارسال نامه و ارتباط حضوری و تبلیغات محیطی و رسانه ها و... برای اطلاع رسانی استفاده می کردند.

چگونه می شد مسابقه ای را با کمترین هزینه ترتیب داد که 10000 نفر شرکت کننده همزمان خاص دارد. چنین امکانی در زمانی که وسیله ارتباطی مانند گوشی همراه وجود نداشت و پنل پیامکی در اختیار سازمانها و شرکت ها و... قرار نداشت؛ به سادگی وجود نداشت.

سامانه پیامکی بسیج دانشجویی

حتی نمی توانستند یک جلسه را به همه افراد مورد نظر در تعداد انبوه اطلاع رسانی کنند، هزینه ارسال دعوت نامه با پست و یا پیک بالا بود . گاهی حتی به دست افراد نمی رسید و یا به صورت سالم نمی رسید. با تماس تلفنی اطلاع رسانی به افراد زیاد امکان پذیر نبود، هزینه تماس تلفنی مخصوصا هزینه تلفن به افراد در شهرهای دیگر یک سوی ماجرا بود و در سوی دیگر گاهی افراد تلفن را جواب نمی داند.

در زمانی که پنل پیامکی مانند سامانه پیامکی بسیج برای اطلاع رسانی نبود حتی نمی شد افراد را بر اساس وِیژگی خاصی تقسیم بندی کرده و موضوعی را براساس این طبقه بندی اطلاع داد. لذا ورود گوشی همراه به خانه ها و امکان استفاده از پنل های اس ام اس همچون معجزه ای در ارتباط و اطلاع رسانی است. به همین دلیل اکنون پنل پیامکی بسیج بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مزایای پنل اس ام اس پایگاه بسیج

پنل اس ام اس پایگاه بسیج برای کسانی که به دنبال یک روش تبلیغاتی و اطلاع رسانی قوی هستند باتوجه به امکاناتی که در آن تعبیه شده است یک گزینه بسیار مطلوبی به شمار می رود. شاهد این ادعا گواه کسانی است که از آن استفاده می کنند. در همین راستا آشنایی با امکانات آن می تواند بسیار مفید واقع شود.

ارسال خودکار پیامک ها توسط سامانه پیامکی بسیج دانشجویی

پنل اس ام اس بسیج دانشجویی این امکان را به کاربر داده است به وسیله ارزانترین پنل پیامک، پیام های مناسبتی را به صورت خودکار برای اعضا بفرستد. دریافت پیامک در روزهای خاص به افراد این مطلب را یادآوری می کند که کاربر و همراهان او همواره به یادش هستند. این مطلب همیشه برای افراد مختلف خوشحال کننده است. پاسخگوی خودکار پیامکی ابزار عالی برای پاسخگویی سریع و قابل اعتماد برای افرادی است که پاسخ فوری می خواهند.

برگزاری آزمون ها با پنل پیامکی بسیج

برگزاری آزمونها به صورت حضوری همیشه محدودیتهای زیادی مانند مکان اجرا و زمان و هزینه های جانبی را به همراه دارد. با سامانه ارسال پیامک بسیج می توان آزمون های بسیج را بر اساس تخصص، علاقه و... تقسیم بندی نموده و فارغ از محدودیت های مذکور اجرا کرد.

اطلاع رسانی دوره های آموزشی و اردوها

اطلاع رسانی دوره های آموزشی و اردوها و... همیشه دشوار است. زمان شروع ثبت نام، مرحله ای که ثبت نام قرار دارد، شروع کلاس ها، تغییر زمان و زمان اطلاع رسانی آزمون ها و... همگی با پنل پیامکی بسیج با توجه به امکان وارد کرد دفترچه تلفن برای افراد خاص و مخاطبان در کنار سایر امکانات قرار داده شده است.

بازاریابی پیامکی بسیج

مخاطبان شما در هر کجای کشور که باشند می توانند در قالب دفترچه تلفنی گرد آمده و در سامانه پیام کوتاه بسیج وارد شوند تا در زمان اطلاع رسانی به راحتی بتوان مطالب مورد نظر را برایشان ارسال نمود؛ بنابراین سامانه پیام کوتاه بسیج دانشجویی همکاران اس ام اس بهترین گزینه جهت ارتباط با اعضا می باشد.

برای اهداف تبلیغاتی و جلب نظر افراد جدید مقرون به صرفه ترین راه تبلیغ، تبلیغات هدفمند است؛ در همین راستا مشخص کردن بازار هدف و طراحی تبلیغات برای این بازار بسیار ضروری است. شما نمی توانید برگزاری دوره خاصی را برای صنف خاصی را برای همه پیامک کنید و انتظار داشته باشید نسبت به تعداد پیامک و یا هزینه بیشترین بازدهی را داشته باشید. لذا می بینیم در پنل ارسال پیامک بسیج نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای به صورت تفکیک شده پیاده شده است؛ بنابراین بر اساس محله, کد پستی و جنسیت و... می توان پیامک ارسال نمود.

امکان انجام نظرسنجی پیامکی

نظرسنجی پیامکی همواره کمک می کند بتوان از نظر دیگران برای بهبود اوضاع و تصحیح مشکلات استفاده نمود. دیگر استفاده از کاغذ و قلم و صندوق برای نظر سنجی مانند گذشته پاسخگو نیست؛ زیرا همه افراد حوصله پر کردن فرمهای نظر سنجی را ندارند؛ اما پنل اس ام اس بسیج چنین امکانی را با پیامک فراهم نمود است تا یک نظرسنجی کامل، سریع و ساده در اختیار داشته باشید.

آیا قصد استفاده از راه حل های پیامکی بسیج را دارید؟ ما که خیلی دوست داریم در شروع کار به شما کمک کنیم! گام بعدی خرید پنل پیامکی از طریق لینک زیر است. اگر سوال بیشتری دارید، می توانید نسخه ی نمایشی سامانه را نیز درخواست دهید. همچنین می توانید از طریق شماره 02191090523 با ما تماس بگیرید یا از چت آنلاین گوشه صفحه استفاده کنید.

تعرفه خرید پنل پیامکی

جمع بندی و خلاصه

خلاصه مطالب

در ادامه خلاصه ای از مقاله ی "پنل اس ام اس پایگاه بسیج (سامانه پیامکی بسیج دانشجویی)" مشاهده می کنید.

مطالب پیشنهادی برای شما
  • پنل اس ام اس بسیج همکاران اس ام اس چیست؟

    پنل ارسال اس ام اس بسیج توانسته است در اطلاع رسانی اخبار و جلب مشارکت بسیجیان عزیز در سراسر پایگاه های بسیج کشور نقش موثری را ایفا کند. سامانه پیام کوتاه بسیج دانشجویی به عنوان یک وسیله ارتباطی ارزان و ساده سعی دارد نشان دهد با کمترین هزینه هم می توان یک تبلیغات و اطلاع رسانی درست و موثر داشت.

  • سامانه پیامکی بسیج دانشجویی چه اهدافی دارد؟

    این امکان را فراهم کرده که پیام های مناسبتی را به صورت خودکار برای اعضا بفرستد. دریافت پیامک در روزهای خاص را به افراد یادآوری کند و با پاسخگوی خودکار پیامکی به ارائه اطلاعات درخواستی به افرادی بپردازد که پاسخ فوری می خواهند.

  • مزایای پنل پیامکی بسیج چیست؟

    ارسال خودکار پیامک ها، اطلاع رسانی، برگزاری آزمون ها، اطلاع رسانی دوره های آموزشی و اردوها، امکان انجام نظرسنجی و ...

ارسال نظر