وبلاگ

pattern

ابزار قدرتمند بازاریابی؛ سامانه پیامکی اطلاع رسانی

ابزار قدرتمند بازاریابی؛ سامانه پیامکی اطلاع رسانی

25 سال از زمان اولین پیامک ارسال شده می گذرد. از آن زمان تا به حال، فرستادن اس ام اس، به یک کسب و کار چند میلیارد دلاری تبدیل شده است و بازاریابی پیامکی تأثیر مثبتی بر درآمد مشاغل کوچک داشته است[بازاریابی پیامکی چیست].

پیش بینی های اقتصادی برای سال 2019 چنین عنوان می کنند که هزینه های تبلیغاتی موبایل تا سقف 200 میلیارد دلار خواهد رسید و از آنجا که بیشتر شرکت ها در سرویس های پیام رسانی پیامکی سرمایه گذاری می کنند، بازاریابی موبایلی یک ابزار قدرتمند برای صاحبان مشاغل کوچک است که نمی توان آن را نادیده گرفت. آمار های بازاریابی پیامکی شگفت انگیز است. بیش از 90٪ از اس ام اس ها در 15 دقیقه باز می شوند و نرخ دنبال کردن بین 36٪ و 43٪ است.

سایر جنبه های بازاریابی پیامکی که صاحبان کسب و کار های کوچک را جذب خود می کند، قیمت، سرعت و کارایی آن است. سامانه های اطلاع رسانی پیامکی در بین مقرون به صرفه ترین پلت فرم های تبلیغاتی و سریع ترین راه ها برای رسیدن به مخاطب قرار دارند.

صاحبان موبایل خوشحال از دریافت پیامک های متنی

بیش از 95٪ از مصرف کنندگان ساکن ایالات متحده دارای یک تلفن همراه می­باشند. نه تنها این، بلکه 31٪ می گویند که ترجیح می دهند به جای دیگر کانال های ارتباطی از برند ها پیامک متنی دریافت کنند.

این مسئله بسیاری از مشاغل کوچک را در موقعیت محکمی قرار می دهد، نه تنها برای اهداف بازاریابی، بلکه جهت ارتقاء خدمات به مشتریان. در نتیجه شما وفاداری مشتری را ارتقاء داده و درآمد را نیز افزایش می دهید.

پیام کوتاه یک سرویس انتخابی است. این بدان معنی است که مشتریان برای آگاهی از برند ها، دریافت پیشنهاداتشان یا ارتباط با محتوای این پیامک ها، حق انتخاب دارند.

از آنجا که بازاریابی پیامکی یک انتخاب شخصی است، برند­ها فرصت های بیشتری برای تحویل خدمات برتر و ارائه ی پیشنهادات ویژه به بهترین مشتریان خود دارند.

استراتژی های اطلاع رسانی پیامکی

داشتن یک استراتژی بازاریابی پیامکی از طریق پنل اس ام اس ارزان قیمت امری حیاتی است. اول از هر چیز، پیشنهاد شما باید به اندازه ی کافی برای تشویق مشتریان جهت انتخاب شما جذاب باشد. هنگامی که شما مخاطبانی دارید، هدف این است که آنها را در لیست تماس خود نگه داشته و آنان را متقاعد کنید که پیشنهادات ویژه ی شما را بپذیرند.

رویکرد معقولی را در پیش بگیرید. مصرف کنندگان از هر لحاظ از تبلیغات اشباع شده اند. مردم همچنین دوست ندارند که برند ها در گوشی های موبایلشان دم به دقیقه مزاحمشان شوند. این بدان معنا نیست که مصرف کنندگان نمی خواهند پیشنهادات جدید را از طریق پیام متنی دریافت کنند، آنها تنها نمی خواهند که بیش از حد پیام دریافت کنند.

تعداد اس ام اس های متنی که می فرستید به کسب و کارتان وابسته خواهد بود. معمولاً دو یا سه پیامک در ماه کافی است. با این حال، اگر شما شغلی دارید که نیازی به ارسال پیامک انبوه در آن حس نمی شود، مانند سالن های ماساژ، آرایشگاه ها، مکانیک ها، دندان پزشکان و غیره، پیام ها را برای زمان هایی مناسب که مردم به خدمات یا محصولات شما بیشتر نیاز دارند، برنامه ریزی کنید.

راه­های فراوانی برای استفاده از سرویس­های اطلاع رسانی وجود دارد. همه­ ی پیام­ هایی که می­فرستید لازم نیست تبلیغاتی باشد. شما می­توانید از پیام دادن برای یادآوری قرار­های ملاقات و رویداد­ها استفاده کنید، ایمیل خود را برای آنها ارسال کنید یا از آنها دعوت کنید که وب سایت شما را بازدید کنند.

پیامک های چند رسانه ای موبایل

همانطور که فناوری موبایل ها پیشرفت می کند، بازاریاب ها فرصت های بیشتری در ایجاد بازاریابی پیامکی دارند و با وجود ظرفیت راه اندازی طیف وسیعی از کمپین های بازاریابی، پتانسیل بیشتری برای افزایش فروش و حفظ مشتریان شما فراهم می کنند.

اکثر کمپین های بازیابی موبایلی شامل کلمات کلیدی و کد های کوتاه(کوتاه کد ها) می باشند. این تاکتیک به بازاریابانی که به تازگی از سرویس های پیامکی استفاده می کنند کمک می کند تا این فناوری را درک کرده و در آن سرمایه گذاری کنند.

با استفاده از این روش، تنها کاری که لازم است شما انجام دهید، بیان پیشنهادتان و دعوت مشتریان به فرستان کلمه ی کلیدی و کوتاه کدها است. این هم شامل پیشنهادتان و هم درخواست به اقدام می گردد. در اینجا یک مثال ارائه شده است:

15٪ تخفیف از هر پیتزایی، زمانی که شما این پیام را بفرستید: OFF15

کوپن ها و کد های QR نیز یک روش ساده و مؤثر دیگر می باشند که مشتریان را برای خرید کالاهای دارای تخفیف به فروشگاه ترغیب می شوند. کوپن ها و کد های QR خدمات آسانی را برای فروشندگان نیز فراهم می کنند، به ویژه اگر آنها از کیف پول های موبایلی بهره می برند.

شما همچنین می­توانید لینک­ها، تصاویر و ویدئوهایی را در پیامک­ها بگنجانید. ویدئو­ها برای سرگرمی و مشغول نگه داشتن افراد با موبایل گزینه­ی عالی هستند، در حالیکه لینک­ها ترافیک فروشگاه آنلاین شما را بالا برده و به شما کمک می­کند تا در رتبه­بندی موتور­های جستجو­گر ارتقاء یابید.

اشتغال چند کانالی

عصر دیجیتال پلت فرم های تبلیغاتی بسیار زیادی را برای بازاریاب ها فراهم کرده است، بسیاری از آن ها می توانند به صورت توأمان جهت به حداکثر رساندن پیشنهادات بازاریابی شما استفاده شوند. پیامک نیز از این قاعده مستثنا نیست.

به عنوان مثال، شما می توانید برای جذب مخاطب به یک کمپین ایمیلی یا خبرنامه ای یک پیام بفرستید، یا حتی کمپینی که خودتان در رسانه های اجتماعی راه اندازی کرده اید.

لازم نیست که همه ی پیامک هایی که می فرستید یک پیشنهاد باشند. شما می توانید از قابلیت پیام رسانی اس ام اس ها برای اطلاع رسانی به مشتریانتان استفاده کنید. پیامک یک راه مؤثر برای تقویت ارتباط با مشتری و افزایش آگاهی در مورد برند است.

اگر شما قصد استفاده از سامانه های اطلاع رسانی پیامکی را دارید تا کسب و کار کوچکتان را ارتقاء دهید، کافیست در همکاران اس ام اس ثبت نام کنید و با استفاده از سامانه هوشمند پیشنهاد دهنده پنل پیامکی، سامانه پیامکی مناسب خودتان را دریافت کنید.

تعرفه های خرید پنل اس ام اس

جمع بندی و خلاصه

خلاصه مطالب

در ادامه خلاصه ای از مقاله ی "ابزار قدرتمند بازاریابی؛ سامانه پیامکی اطلاع رسانی" مشاهده می کنید.

مطالب پیشنهادی برای شما
  • صاحبان موبایل خوشحال از دریافت پیامک های متنی

    بیش از 31 درصد از شهروندان آمریکایی پیامک را اولین کانال ارتباطی خود در نظر می گیرند، این مورد نشانده اهمیت پیامک در برآرودن اهداف بازاریابی و ارتقا خدمات به مشتریان دارد.

  • استراتژی های اطلاع رسانی پیامکی

    استراتژی معقولی در پیش بگیرید. افراد بابت دریافت پیامک اشباع شده اند. بنابراین پیش از حد پیامک تبلیغاتی ارسال نکنید. بسته به کسب و کارتان ارسال دو یا سه پیامک در ماه کافی است.

  • پیامک های چند رسانه ای موبایل

    اکثر کمپین های بازیابی موبایلی شامل کلمات کلیدی و کد های کوتاه می باشند. کوپن ها و کد های QR نیز یک روش ساده و مؤثر دیگر می باشند که می توانید مشتریان را ترغیب به خرید کنید.شما همچنین می­توانید لینک­ ها، تصاویر و ویدئوهایی را در پیامک­ ها بگنجانید.

  • اشتغال چند کانالی

    شما می توانید برای جذب مخاطب علاوه بر پیامک از کمپین ایمیلی یا خبرنامه ای برای به حداکثر رساندن پیشنهادات بازاریابی استفاده کنید.

ارسال نظر